Blisko 200 zainteresowanych, ponad 140 wytrwałych uczestników „na żywo”, 12 premierowych produktów i owocne, merytoryczne dyskusje – to bilans pierwszego, ponad dwugodzinnego webinarium, przeprowadzonego przez Forum Branżowe. Odbyło się ono w terminie odwołanego przez sytuację epidemiczną Forum 100.
W dniu 8 kwietnia 2020 r. duet prowadzących podcast Branżowisko, czyli Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Karol Klos (DomBezpieczny.com) przeprowadził pierwsze w historii Forum Branżowego webinarium – „ Norymberga Webinar – Premierowe produkty na sezon 2020”. Zaprezentowano na nim 12 nowości przygotowanych przez 10 czołowych firm naszej branży (Aliplast, Aluprof, Deceuninck, D+H, Geze, G-U, Mol, Remmers, Technoform oraz Yawal). Partnerem tego spotkania branżowego była tym razem firma Fimtec.

Uczestnicy „Norymberga Webinar” mieli okazję nie tylko zapoznać się z nowościami produktowymi poprzez multimedialne prezentacje, ale także zadać szczegółowe pytania, na które odpowiadali przedstawiciele firm. Webinarium umożliwiało również wyświetlanie filmów z YouTube, przesyłanie dodatkowych plików z dokumentacją techniczną, zdjęciami, katalogami i materiałami pomocniczymi. W trakcie wydarzenia połączono się również na żywo z pracownikami firmy Mol, którzy w firmowym showroomie zaprezentowali na żywo swoją premierową pergolę na sezon 2020.
Inauguracyjne webinarium Forum Branżowego spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem, okazując się bardzo dobrą alternatywą do różnego typu wystaw, szkoleń i prezentacji, które poprzez stan zagrożenia epidemicznego w Polsce odbyć się nie mogą. Możemy zatem zapewnić, że choć było to pierwsze tego typu wydarzenie zorganizowane przez naszą redakcję, to na pewno nie jest ostatnie. Szczegóły już wkrótce w naszym serwisie…
Tagi
AliplastAluprofbranżowiskoD+HDeceuninckfensterbau frontaleFimtec PolskaG-UGezeMolNorymberganowościpremieraRemmersTechnoformwebinarwebinariumYawalZobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


