Bardzo dobry rok w Aluprofie

Autor: |Data publikacji:

Aluprof podliczył, że w zakończonym właśnie sezonie miał przychody w wysokości 1,4 mld zł. Były one wyższe o 13 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Aluprof podał właśnie do publicznej wiadomości swoje dane na temat sprzedaży. Firma ma powody do zadowolenia. Sprzedaż w minionym roku wyniosła 1,4 mld zł, ale Aluprof spodziewa się, że i w tym roku popyt utrzyma się na wysokim poziomie. Aluprof zakłada w związku z tym, że w tym roku sprzedaż wyniesie 1,5 mld zł.

Producent systemów aluminiowych ok. 60 proc. swojej sprzedaży realizuje na rynku krajowym, ale firma zamierza rozwijać sprzedaż zagraniczną. Już teraz produkty z Bielska-Białej sprzedawane są na rynkach europejskich, ale także w Stanach Zjednoczonych. Łącznie eksportuje do 55 krajów. W tym roku Aluprof postawił na rozwój sprzedaży do Kenii, Hiszpanii, Włoch i Portugalii.

Aluprof inwestuje również w moce produkcyjne. W tym roku firma planuje zakończenie budowy hali w Opolu. W minionym roku zakupiona została druga linia lakierni pionowej, natomiast jesienią ruszyło Centrum Badań i Innowacji. W tej placówce prowadzone są testy materiałów budowlanych.

Grupa Kęty, do której należy Aluprof, już na początku lutego podała do wiadomości szacunkowe wyniki ze sprzedaży za rok 2019. Spółka podliczyła, że przychody ze sprzedaży wyniosły w minionym roku 3,2 mld zł. W tym roku zaś, jak planują Kęty, będą wyższe o ok. 3 proc. Jak zatem widać, sprzedaż w Aluprofie stanowi niemal połowę wyników w całej Grupie Kęty (więcej…).  

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".