Analizy i opinie
Dokręcanie śruby podatkowej
Andrzej Wiśniowski, największy w naszym kraju producent bram i ogrodzeń, udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej, w którym apeluje do polityków: jeśli już nie chcecie pomagać, to przynajmniej nie przeszkadzajcie.
Czytaj dalejKrakowsko-góralskie pląsy
Dwie firmy naszej branży obchodziły w połowie września swoje Jubileusze 25-lecia działalności. Firma z Krakowa świętowała w Zakopanem, a w Krakowie świętowała firma z Nowego Sącza.
Czytaj dalejPrzyszłość to innowacyjność i elastyczność
Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, przypomina o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.
Czytaj dalejCzekają nas zmiany gigantyczne
Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.
Czytaj dalejChampiony znad Wisły
Premier Mateusz Morawiecki dużo uwagi poświęcił ostatnio przedsiębiorcom branży stolarki, nazywając ich „polskimi Championami”. Były już Orły, były Tygrysy.. czas na Championy? A czy okna i drzwi nie stają się polską specjalnością w Europie?
Czytaj dalejSWISSPACER – najlepsze uszczelnienie krawędzi szyby zespolonej
W obliczu coraz wyższych wymagań w zakresie efektywności energetycznej elewacji szklanych coraz bardziej zyskuje na znaczeniu uszczelnienie krawędzi szyb zespolonych.
Czytaj dalejWiedza czerpana ze sklepu
Jarosław Baran, dyrektor ds. sprzedaży firmy SELT, jest gościem wrześniowego wydania Forum Branżowe. W wywiadzie padło wiele ciekawych spostrzeżeń i uwag o rynku, a nas najbardziej zainteresowała ta o roli informacyjnej sklepu internetowego.
Czytaj dalejHENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl
Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. O tym właśnie mieście, nazywanym „turystycznym sercem wschodu”, firma HENSFORT postanowiła nakręcić film reklamowy.
Czytaj dalej