Analizy i opinie
Dobra maszyna, gdy dobry serwis
Marek Klimek, inżynier-konstruktor maszyn, właściciel firmy Prez-Met, rozmawiał z naszymi dziennikarzami przekonując, że to nie od narodowości konstruktora, ale tego co on ma głowie, zależy jako dobrą maszynę zaprojektuje.
Czytaj dalejSystemy do drzwi przesuwnych
Konstrukcja HELM Modul.Konzept dla drzwi przesuwnych z drewna i szkła spełnia wymagania w zakresie indywidualnej aranżacji wnętrz. Dzięki doskonale dopasowanym komponentom system okuć oferuje liczne rozwiązania przesuwne nawet w trudnych warunkach montażowych i ograniczonej przestrzeni aranżacyjnej.
Czytaj dalejKontaktron jako argument sprzedażowy
Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.
Czytaj dalejCudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie
Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt, czyli cudze winy mamy na oku, własne za plecami – Zbigniew Mendel w swoim najnowszym felietonie pisze braku wrażliwości społecznej i roztropności przy próbach nowych regulacji, w odniesieniu do wynagrodzenia polityków.
Czytaj dalejObniżanie cen może być poważnym błędem!
Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.
Czytaj dalejOdpowiedzialność za produkt w USA
W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..
Czytaj dalejRośnie popyt na szkło
Guus Boekhoudt, wiceprezes zarządu Guardian Glass odpowiedział na pytania dotyczące ostatnich zmian w koncernie ich wpływie na działalność firmy w Polsce. Szef Guardiana stwierdza rosnące ostatnio zapotrzebowanie na szkło.
Czytaj dalejWejście na rynek USA – od czego zacząć?
Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.
Czytaj dalej