Analizy i opinie
Odpowiedzialność za produkt w USA
W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..
Czytaj dalejRośnie popyt na szkło
Guus Boekhoudt, wiceprezes zarządu Guardian Glass odpowiedział na pytania dotyczące ostatnich zmian w koncernie ich wpływie na działalność firmy w Polsce. Szef Guardiana stwierdza rosnące ostatnio zapotrzebowanie na szkło.
Czytaj dalejWejście na rynek USA – od czego zacząć?
Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.
Czytaj dalejPrzełamać atmosferę zagrożenia
Całkiem niedawno, po podsumowaniu wyników I półrocza tego roku, napisałem, że tak naprawdę wygraliśmy jako branża to wiosenne starcie z koronawirusem. Nasze firmy wyszły z tego wzmocnione, przeorganizowane, zabezpieczone w swoich słabszych punktach
Czytaj dalejPracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?
O starciu różnych szkół ekonomii w dobie kryzysu oraz roli państwa w trudnych czasach w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejWspieramy sport i rekreację
Wypadek na mecie wyścigu Tour de Pologne w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Inaczej jest w lokalnym sporcie i w rekreacji.
Czytaj dalejBranża z suchymi nogami
Jacek Woźniak, dyrektor sprzedaży w Porta KMI Poland podzielił się swoją oceną obecnego sezonu na rynku stolarki. W jego opinii pod koniec tego roku będziemy mieli do czynienia ze zniżką zapotrzebowania na okna i drzwi.
Czytaj dalejStałem się niewygodny
Leszek Gierszewski, prezes zarządu Drutexu, udzielil dużego wywiadu miesięcznikowi Forbes, w którym opowiada o początkach swojego biznesu, o jego rozwoju i dniu dzisiejszym.
Czytaj dalej