Analizy i opinie

Odpowiedzialność za produkt w USA

Odpowiedzialność za produkt w USA

W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..

Czytaj dalej
Rośnie popyt na szkło

Rośnie popyt na szkło

Guus Boekhoudt, wiceprezes zarządu Guardian Glass odpowiedział na pytania dotyczące ostatnich zmian w koncernie ich wpływie na działalność firmy w Polsce. Szef Guardiana stwierdza rosnące ostatnio zapotrzebowanie na szkło.

Czytaj dalej
Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.

Czytaj dalej
Przełamać atmosferę zagrożenia

Przełamać atmosferę zagrożenia

Całkiem niedawno, po podsumowaniu wyników I półrocza tego roku, napisałem, że tak naprawdę wygraliśmy jako branża to wiosenne starcie z koronawirusem. Nasze firmy wyszły z tego wzmocnione, przeorganizowane, zabezpieczone w swoich słabszych punktach

Czytaj dalej
Pracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?

Pracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?

O starciu różnych szkół ekonomii w dobie kryzysu oraz roli państwa w trudnych czasach w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.

Czytaj dalej
Wspieramy sport i rekreację

Wspieramy sport i rekreację

Wypadek na mecie wyścigu Tour de Pologne w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Inaczej jest w lokalnym sporcie i w rekreacji.

Czytaj dalej
Branża z suchymi nogami

Branża z suchymi nogami

Jacek Woźniak, dyrektor sprzedaży w Porta KMI Poland podzielił się swoją oceną obecnego sezonu na rynku stolarki. W jego opinii pod koniec tego roku będziemy mieli do czynienia ze zniżką zapotrzebowania na okna i drzwi.

Czytaj dalej
Stałem się niewygodny

Stałem się niewygodny

Leszek Gierszewski, prezes zarządu Drutexu, udzielil dużego wywiadu miesięcznikowi Forbes, w którym opowiada o początkach swojego biznesu, o jego rozwoju i dniu dzisiejszym.

Czytaj dalej