Analizy i opinie
Bezpieczna prognoza
Michał Komsta, dyrektor ds. eksportu w firmie Komsta Okna i Drzwi udzielił wywiadu do naszego październikowego wydania Forum Branżowego. Mówi w nim o funkcjonowaniu firmy w dobie pandemii, ambitnych planach inwestycyjnych oraz zmianach organizacyjnych i formalnych, które zaszły ostatnio w firmie.
Czytaj dalejPolacy stawiają na stolarkę przeciwwłamaniową
W ciągu ostatnich lat wzrosła świadomość budujących, że alarm nie chroni przed włamaniem, a jedynie informuje o próbie włamania. Realną barierę dla włamywacza stanowią tzw. „antywłamaniowe” okna, drzwi i rolety.
Czytaj dalejLiczymy na wzrost
Jan Kidaj, prezes zarządu lubelskiego Aliplastu, rozmawiał z dziennikarzami lokalnej prasy o wpływie pandemii na wyniki firmy i jej plany inwestycyjne. Wyjawił, że pomimo wiosennego spowolnienia końcowy wynik w tym roku będzie bardzo pozytywny.
Czytaj dalejBranża stolarki lubi pomagać
Zapytaliśmy przedstawicieli branży jaką prowadzą działalność charytatywną, społeczną. Jesteśmy poruszeni tym, z jak szczerym zaangażowaniem i pasją przedstawiciele firm opowiadali nam o ich działaniach.
Czytaj dalejDrzwi trzeba dotknąć
Sylwia Ciszewska, szefowa firmy CAL, stała się nie tylko liderką tej firmy, ale też staje się dobrą twarzą całej branży stolarki. Na jednym z portali szefowa CAL-a tłumaczy np. co oznacza określenie „prawdziwe drzwi”:
Czytaj dalejNowoczesność i skuteczność – rolety zewnętrzne firmy Sun Winner
Jak skutecznie zapobiec nadmiernemu nasłonecznieniu, nagrzewaniu się okien i pomieszczeń budynków? Idealnym rozwiązaniem będzie tutaj roleta zewnętrzna Screen.
Czytaj dalejPolskie, czyli jakie?
Świadomość nadchodzących, nieuchronnych, wielowymiarowych zmian, wydaje się być coraz powszechniejsza, także w Polsce. Jednym z obszarów zasługujących na szczególną uwagę, jest potencjalne miejsce Polski w rodzącym się, nowym, międzynarodowym podziale pracy.
Czytaj dalejNiezły kabaret z promocją okien
W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!
Czytaj dalej