Analizy i opinie

Chcemy Ci pomóc, zapraszam…

Chcemy Ci pomóc, zapraszam…

Mateusz Kłosek, prezes Eko-Okna, zaprasza osobiście do korzystania z propozycji fundacji „Nasze Dzieci”. W szczerej rozmowie mówi o tym jak sam wyszedł z uzależnień, jak uratował swoje małżeństwo, które przechodziło w pewnym momencie duży kryzys.

Czytaj dalej
Przygotować się na cięższe czasy

Przygotować się na cięższe czasy

Mariusz Ziemecki, prezes zarządu D+H Polska, opowiedział nam o wynikach jego firmy w tym sezonie o raz o tym, jak ważne jest w obecnej sytuacji posiadanie dużych zapasów magazynowych.

Czytaj dalej
Postawiliśmy na jakość

Postawiliśmy na jakość

Marek Sprengel, współwłaściciel Awiluxu, udzielił nam wraz ze swoim wspólnikiem wywiadu, w którym panowie opowiadają o problemach jakie dzisiaj dotykają ich przedsiębiorstwo. Także dla nich sytuacja gospodarcza jest wielce niepewna, a to wymusza na nich wiele niekonwencjonalnych działań.

Czytaj dalej
Duch koleżeńskiej odpowiedzialności

Duch koleżeńskiej odpowiedzialności

Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast, wypowiedział się ostatnio na temat swojej polityki odpowiedzialności społecznej tzw. CSR, którą najkrócej definiuje jako biznes z ludzką twarzą. „Wartości obowiązujące czy też raczej uznawane w danej organizacji zależą przede wszystkim od ludzi, którzy nią kierują” – mówi w wywiadzie.

Czytaj dalej
Poszukiwanie alternatyw

Poszukiwanie alternatyw

Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska w rozmowie z nami opowiada o wynikach spółki w sezonie 2021, poszukiwaniu alternatywnych materiałów w okresie problemów surowcowych oraz o planach na rok 2022.  

Czytaj dalej
Przejściowe opamiętanie czy globalny reset?

Przejściowe opamiętanie czy globalny reset?

Dr Zbigniew Mendel odpowiada na pytanie czy zbliżająca się recesja i wyhamowanie na wielu rynkach jest chwilowym załamaniem czy trwałym trendem, który doprowadzi do resetu w wielu gałęziach gospodarki.

Czytaj dalej
Odnowiona filozofia przekazu

Odnowiona filozofia przekazu

Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie Wiśniowski, mówi o odnowionej filozofii przekazu firmy, że to reakcja na transformację digitalową, która w obliczu pandemii nabrała zdecydowanie większego znaczenia.

Czytaj dalej
Dostępność wyższa, ceny niepewne

Dostępność wyższa, ceny niepewne

Stijn Vermeulen, prezes zarządu Deceuninck Europe, udzielił wywiadu miesięcznikowi Forum Branżowe, w którym mówi o znakomitych perspektywach dla całej branży stolarki, ale też o kłopotach zaopatrzeniowych jakich doświadczyliśmy i wciąż doświadczamy.

Czytaj dalej