Aktualności
Ceny materiałów budowlanych wyhamowują
Polskie Składy Budowlane podliczyły, że w styczniu 2022 r. ceny wzrosły średnio o 28 proc. Jednak w porównaniu do grudnia 2021 to o 4 proc.
Czytaj dalejLiderzy rynku okien i drzwi – województwo lubelskie
Redakcja Forum Branżowego przygotowała zestawienie największych producentów okien pionowych i drzwi w poszczególnych województwach. Dzięki obiektywnemu kryterium, jakim są przychody ze sprzedaży, wskazują firmy, które mogą pochwalić się duża stabilnością i odpowiednim zapleczem technologicznym, a jest ono gwarantem odpowiedniej jakości produktów.
Czytaj dalejGrupa Häfele: plusy po minusach
Grupa Häfele z siedzibą w niemieckiej miejscowości Nagold, podsumowała rok 2021 pod kątem wyników finansowych. Firma zaliczyła duże wzrosty, co jest dużą zmianą w porównaniu z wcześniejszym sezonem, który zakończył się na minusie.
Czytaj dalejBranżowisko #145 – Poznaj nowości na sezon 2022. Skuteczna sprzedaż drzwi w Niemczech
W 145. odcinku podcastu Branżowisko zapowiadamy pierwsze w tym roku webinarium, na którym przedstawimy nowości na ten sezon, omawiamy inwestycje firmy Awilux oraz przedstawiamy ciekawe informacje na temat rynku niemieckiego.
Czytaj dalejEko-Okna chcą się stale rozwijać
Stoisko Eko-Okien na Budmie odwiedził również właściciel firmy, Mateusz Kłosek, który udzielił wywiadu wideo. Wyjaśnił w nim dlaczego eksponowane były okna i drzwi drewniane, jaką rolę pełnią one w planach firmy.
Czytaj dalejWarema podsumowuje sezon 2021 i prezentuje nowości
Warema podsumowała miniony rok pod względem handlowym podczas wirtualnej wystawy. Firma odnotowała obrót w wysokości 690 mln euro.
Czytaj dalejŚwietny rok w G-U
G-U podliczyło, że w minionym roku przychody ze sprzedaży przekroczyły wartość 200 mln zł. To najlepszy wynik w historii firmy w Polsce.
Czytaj dalejNawet kilkanaście tysięcy euro na wymianę stolarki
Niemcy planują znacznie zwiększyć tempo renowacji budynków i dlatego zamierzają wesprzeć ten proces miliardami euro dotacji. Również polscy producenci powinni zainteresować się tamtejszymi programami, bo mogą okazać się dodatkowym argumentem sprzedażowym.
Czytaj dalej