W dniach 17-19 listopada branża uczestniczyła w największym wydarzeniu tego roku, czyli w Ogólnopolskim Forum Stolarki 2020 Online. Przygotowaliśmy dla Was pełną retransmisję z tego trzydniowego wydarzenia!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020 Online to wydarzenie, podczas którego uczestnicy mieli okazję wysłuchać ciekawych prelekcji dotyczących najważniejszych zagadnień branży okienno-drzwiowej. Przygotowano następujące bloki tematyczne:
- Marketing i sprzedaż internetowa
- Zielony ład
- Dom aktywny
Aby otrzymać dostęp do nagrań wystarczy zakupić charytatywną cegiełkę na rzecz Fundacji „Jesteśmy razem. Pomagamy”, która wspiera służbę zdrowia w walce z koronawirusem. Po dokonaniu wpłaty otrzymają Państwo e-mail z danymi do logowania do strefy z retransmisjami OFS 2020 Online. Zakupu cegiełek można dokonać TUTAJ:
Dzień 1 – Marketing i sprzedaż internetowa
- Zwiększ widoczność firmy w internecie – Mateusz Adamiak, doradca w programie Google Firmy Jutra
- Dlaczego e-commerce to przyszłość dla branży stolarki? – Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową oraz szef projektu e-commerce, WIŚNIOWSKI
- Jak zautomatyzować płatności sprzedając stolarkę otworową, proponując klientowi wygodę i bezpieczeństwo? – Mateusz Zemczak, menedżer ds. biznesu e-commerce, ING Bank Śląski
- Świat social mediów i digitalizacja w stolarce otworowej – Krzysztof Ratajczak, dyrektor handlowy Winkhaus oraz Grzegorz Turniak, prezes Akademii Rekomendacji
- Jak firmy z branży pozyskują klientów przez internet – Paweł Gregorczyk, redaktor prowadzący ForumBranzowe.com
- Gala Liderów Stolarki. Stolarka drewniana – Maksymilian Miros, Centrum Analiz Branżowych oraz Paweł Gregorczyk, ForumBranzowe.com
- Prezentacja produktów – Karol Klos, Dom Bezpieczny oraz Paweł Gregorczyk, ForumBranzowe.com
Dzień 2 – Zielony ład
- Argumenty ekologiczne w marketingu i komunikacji – Paweł Gregorczyk, redaktor prowadzący ForumBranzowe.com
- Zrównoważony rozwój – fanaberia korporacji czy realne wyzwanie konkurencyjne? – Jacek Siwiński, prezes Velux Polska
- Szyba a a energooszczędność – czego możemy oczekiwać od nowoczesnych szyb zespolonych – Maciej Mańko, marketing manager, Saint-Gobain Building Glass Poland
- Profile w kontekście recyklingu, energooszczędności, gospodarka zamkniętego obiegu – case study – Krzysztof Kalita, menedżer produktu, Deceuninck
- Gala Liderów Stolarki. Ślusarka otworowa – Maksymilian Miros, Centrum Analiz Branżowych oraz Paweł Gregorczyk, Forum Branżowe
- Prezentacja produktów – Karol Klos, Dom Bezpieczny oraz Paweł Gregorczyk, Forum Branżowe
Dzień 3 – Dom aktywny
- Dom Aktywny czyli jaki? – Karol Klos, Dom Bezpieczny
- Dom z widokiem na przyszłość z rozwiązaniami Aluprof – Michał Marcinowski, menedżer produktu, Aluprof
- Aktywne materiały budowlane stosowane w architekturze – Sylwester Korzeniak, dyrektor ds. projektów, ML System
- Wentylacja w domu aktywnym – Grzegorz Bułat, menedżer produktu Maco Polska
- Gala Liderów Stolarki. Stolarka tworzywowa – Maksymilian Miros, Centrum Analiz Branżowych oraz Paweł Gregorczyk, Forum Branżowe
- Prezentacja produktów – Karol Klos, Dom Bezpieczny oraz Paweł Gregorczyk, Forum Branżowe
- Podsumowanie OFS 2020 Online – Karol Klos, Dom Bezpieczny oraz Paweł Gregorczyk, Forum Branżowe
Życzymy miłego oglądania!
Tagi
centrum analiz branżowychgala liderów rynku stolarkiofsOFS 2020 Onlineogólnopolskie forum stolarkiretransmisjaZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".