Zmiany w polskim heroalu

Autor: |Data publikacji:

Ireneusz Kwaśniewski został dyrektorem handlowym w polskim oddziale firmy heroal. Na tym stanowisku zarządza firmą w naszym kraju.

Ireneusz Kwaśniewski został wybrany w czerwcu na nowego dyrektora handlowego w heroal , co oznacza także, że zarządzą on polskim oddziałem. Nowy dyrektor handlowy podlega bezpośrednio już zarządowi w niemieckiej centrali firmy. Obecnie heroal pracuje nad strategią rozwoju w naszym kraju i należy się spodziewać kolejnych zmian. Reorganizację przechodził jednocześnie także oddział w Czechach – tam również firmą zarządza nowy dyrektor, ponadto powstał showroom, gdzie prezentowane są najnowsze rozwiązania firmy.

Ireneusz Kwaśniewski, dyrektor handlowy w heroal.

Polski oddział heroal sprzedaje produkty, które wyprodukowane są w niemieckiej fabryce, także aluminium pochodzi z niemieckich hut. Dlatego firma nie ma dużych kłopotów z dostępnością produktów, w porównaniu z innymi przedsiębiorstwami handlowymi w Polsce. Polski oddział heroal bardzo dobrze ocenia pierwsze półrocze pod względem handlowym, firma zanotowała wzrost sprzedaży powyżej 30 procent.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".