Wystartował nasz nowy podcast o rynku stolarki!

Autor: |Data publikacji:

Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie w nowym podcaście „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe).

To już druga audycja Forum Branżowego obok cieszącego się dużą popularnością w środowisku Branżowiska, lecz tu usłyszą Państwo mniej bieżących informacji, a więcej interesujących raportów i zaskakujących zestawień z rynku stolarki. Kolejne odcinki emitowane będą w każdą pierwszą środę miesiąca (już wkrótce dostępne w najpopularniejszych serwisach podcastowych).

W debiutanckim odcinku podcastu autorzy omawiają europejski rynek stolarki po pierwszym półroczu 2020 r. Rozmawiają o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na sprzedaż okien oraz drzwi i jak na tle konkurencji wypadła Polska. Ciekawym wątkiem jest również eksport stolarki do USA. Jak się okazuje, rodzima stolarka zaczyna być coraz częściej kupowana w Stanach Zjednoczonych (więcej piszemy o tym TUTAJ). Na koniec odcinka rozmawiamy o wynikach Sanok Rubber Company SA z I półrocza.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".