Plusy, minusy #1 – Rynek europejski

Red.: PG |Data publikacji: 2020-10-07

Świat stolarki otworowej w liczbach! Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie w nowym podcaście poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe).

To już druga audycja Forum Branżowego obok cieszącego się dużą popularnością w środowisku Branżowiska, lecz tu usłyszą Państwo mniej newsów, a więcej interesujących raportów i zaskakujących zestawień z branży stolarki. Kolejne odcinki w każdą pierwszą środę miesiące (dostępne w najpopularniejszych serwisach podcastowych). Miłego słuchania!

W debiutanckim odcinku podcastu omawiamy europejski rynek stolarki po pierwszym półroczu 2020 r. Rozmawiamy o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na sprzedaż okien oraz drzwi i jak na tle konkurencji wypadła Polska. Ciekawym wątkiem jest również eksport stolarki do USA. Jak się okazuje, rodzima stolarka zaczyna być coraz częściej kupowana w Stanach Zjednoczonych! Na koniec odcinka rozmawiamy o wynikach Sanok Rubber Company SA z I półrocza.

Zobacz również

Branżowisko #76 – ArchiDay 2020, Polski wynalazek zmieni rynek przesłon?

Branżowisko #76 – ArchiDay 2020, Polski wynalazek zmieni rynek przesłon?

76. odcinek podcastu Branżowisko rozpoczynamy relacją z wielkiego wydarzenia skierowanego do architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, czyli ArchiDay. W szóstej edycji tej imprezy, która tym razem musiała się odbyć w formule online, udział wzięły tysiące osób.

Branżowisko #75 – Masowa rekrutacja, Problemy producentów szkła

Branżowisko #75 – Masowa rekrutacja, Problemy producentów szkła

Ten odcinek rozpoczynamy od wielkiej rekrutacji, którą rozpoczęły Eko-Okna. Największy producent okien w Europie planuje zatrudnić aż 1000 nowych pracowników do marca 2021 r. Drugim głównym tematem tego wydania są problemy producentów szkła.

Branżowisko #74 – Duże zmiany w Pagenie, Hybrydowe targi

Branżowisko #74 – Duże zmiany w Pagenie, Hybrydowe targi

W 74. odcinku podcastu Branżowisko spakowaliśmy cały sprzęt z naszego studia nagraniowego do samochodu i pojechaliśmy w długą podróż do Małopolski. Naszym celem była siedziba firmy Pagen, która przechodzi wielką metamorfozę za sprawą nowej strategii marketingowej i komunikacji wizualnej, jak i realizuje nowe inwestycje.

1