Wital zamyka rok na solidnym plusie

Autor: |Data publikacji:

Firma Wital – znajdujący się w Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej producent profili okiennych, odnotowała 54 mln zł sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach 2020. Utrzymując tempo przez ostatni kwartał uzyskała kilkunastoprocentowy wzrost.

Fot.: YouTube Wital

Jak potwierdził nam w rozmowie Artur Milewski, dyrektor firmy, pomimo słabszego wyniku w kwietniu i maju bieżącego roku w stosunku do kwietnia i maja roku poprzedniego Wital zamknie rok z wynikiem sprzedażowym wynoszącym ponad 72,7 mln zł, co daje 17 proc. wzrost w porównaniu z 62,2 mln zł wypracowanymi w zeszłym roku.

Sukces Witalu wpisuje się w szerszy kontekst i obecną sytuację rynkową. Polska jest jednym z liderów produkcji stolarki PCW w Europie i liderem eksportu tego rodzaju produktów. Tylko w 2019 roku 12  czołowych dostawców sprzedało w Polsce systemy za 1,77 mld złotych. Więcej na ten temat dowiesz się w podcaście ekonomicznym Plusy, minusy:

Plusy, minusy #3 – Polski rynek stolarki PCW

Zobacz również

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu kompendium, które przybliża aktualne trendy, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz parametry decydujące o jakości i funkcjonalności nowoczesnych drzwi.

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.