Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
„Gwiazdą” trzeciego odcinka jest polski rynek stolarki PCW. Prowadzący wyjaśniają, w jaki sposób udało się Polsce wypracować pozycję lidera eksportu i które firmy mają największy wpływ na ten segment rynku. Zdradzają też nigdy nie publikowane wcześniej wyniki wydajności producentów okien PCW w przeliczeniu na pracownika. Zebrane dane są ogromnym zaskoczeniem! Kolejnym tematem są dostawcy systemów PCW, a na koniec omówione zostały znakomite wyniki finansowe firmy Eljako-Al – gdzie tkwi tajemnica ich rynkowego sukcesu?
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyraportyZobacz również
Branżowisko #212 – Ceny stolarki w kwietniu. Co Polacy wiedzą o termomodernizacji?
Zapraszamy do odcinka, w którym przypatrujemy się kondycji branży stolarki w kilku ciekawych kontekstach. Pierwszym jest raport cenowy ze sklepów PSB, który pokazuje, jak zmieniają się ceny w ostatnich miesiącach. Czy ceny stolarki nadal rosną?
Branżowisko #211 – Pozytywne sygnały zza Oceanu. Eko-Okna chcą zwiększyć produktywność
Tym razem na tapet bierzemy wyniki topowych amerykańskich producentów stolarki. Jak wypadły ich wyniki po pierwszym kwartale 2023 roku? Jeld-Wen mówi o solidnym kwartale a Masonite o wynikach, które przerosły oczekiwania.
Branżowisko #210 – Spadki sprzedaży na zachodzie. Future Fit od Primo Profile
Tym razem skupiamy się na rynkach stolarki w Europie Zachodniej i Północnej. Według prognoz analityków rynku, należy oczekiwać na nich spadków na poziomie 5 procent, a ta sytuacja będzie towarzyszyć producentom stolarki nie tylko w tym sezonie.