„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
Sklepy zamknięte, Internet kwitnie

Sklepy zamknięte, Internet kwitnie

Carolina Garcia Gomez, prezes IKEA Retail Polska mówi o konsekwencjach epidemii dla sieci marketów IKEA. Obecnie na całym świecie 300 tych marketów jest zamkniętych, a to na pewno znacząco się odbije na tegorocznej sprzedaży sieci.

Czytaj dalej
Know-how sprzedawania

Know-how sprzedawania

Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.

Czytaj dalej
Technologia dźwignią wzrostu

Technologia dźwignią wzrostu

Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.

Czytaj dalej