Ikea odkryła nową funkcję okna?

Ikea odkryła nową funkcję okna?

Ciekawą akcję marketingową dotykającą tematu stolarki przeprowadziła Ikea. Szwedzka sieć sklepów wysłała do swoich klientów prezent w postaci rolety wewnętrznej, tym samym czyniąc ich okna kolejnym miejscem do ekspozycji swojej reklamy.

Czytaj dalej
Nowa strategia komunikacji

Nowa strategia komunikacji

Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej
Niezły kabaret z promocją okien

Niezły kabaret z promocją okien

W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!

Czytaj dalej
Nowe podejście do lokowania produktu

Nowe podejście do lokowania produktu

Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.

Czytaj dalej
HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. O tym właśnie mieście, nazywanym „turystycznym sercem wschodu”, firma HENSFORT postanowiła nakręcić film reklamowy.

Czytaj dalej