Lwowskie centrum pomocy

Lwowskie centrum pomocy

Janusz Komurkiewicz, wiceprezes Fakro, pomimo licznych kłopotów związanych z funkcjonowaniem firmy w tym trudnym czasie, nie zapomina o swoich ukraińskich pracownikach po obu stronach granicy.

Czytaj dalej
Cena okna referencyjnego

Cena okna referencyjnego

Na rynku okiennym muszą nastąpić gruntowne zmiany w praktyce marketingowej. Samo komunikowanie wymiaru okna, jego parametrów i ceny już nie wystarczą. Bo dla jakich powodów klient ma zapłacić 5x więcej za podobne okno?

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.

Czytaj dalej