Jeśli upadnę to jako ostatni

Jeśli upadnę to jako ostatni

Leszek Gierszewski, właściciel Drutexu, szczyci się tegorocznymi dokonaniami. Pomimo kwietniowego tąpnięcia sprzedażowego jego firma cały czas wychodzi na plus i jak zapewnia cały czas ma rezerwy na spokojne przetrwanie kryzysu.

Czytaj dalej
Kryzysowi da się przeciwdziałać

Kryzysowi da się przeciwdziałać

Marcin Wiśniewski, prezes Wikędu wypowiedział się na temat skutków epidemii dla działalności jego przedsiębiorstwa. Podkreślił przede wszystkim, że negatywnym skutkom tego zjawiska można skutecznie przeciwdziałać.

Czytaj dalej
Krwiopijca krwiodawcą?

Krwiopijca krwiodawcą?

Ostatnie rekomendacje banków (np. Barometr Inwestycyjny Citigold z 2 czerwca 2020 r.), nie napawają optymizmem, skutkiem czego wspomniane banki rewidują…

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Rynek niemiecki się ożywił

Rynek niemiecki się ożywił

Marek Sprengel, prezes Awilux ocenia, że „spadek zamówień na polskim rynku mieścił się w granicach spadków sezonowych, które nasza branża odnotowuje rokrocznie – czasem w marcu, w innym roku w maju, zależnie od pogody czy rozkładu długich weekendów.

Czytaj dalej
Skupmy się na szansach w kryzysie

Skupmy się na szansach w kryzysie

W niemieckich mediach branżowych ukazał się ciekawy wywiad, w którym dr Jochen Peichl oraz prof. Jörn P. Lass z ift Rosenheim podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi koronakryzysu i jego wpływu na branżę. Dostrzegają również szereg szans w obecnej sytuacji.

Czytaj dalej
Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.

Czytaj dalej
Koronawirus: trzy scenariusze dla przedsiębiorców

Koronawirus: trzy scenariusze dla przedsiębiorców

Koronawirus od pewnego czasu paraliżuje nie tylko życie publiczne, ale także dużą część gospodarki. Jak reagować na tę sytuację mają przedsiębiorcy? Oto trzy prognozy uzależnione od tego, kiedy wszystko wróci  do normy.

Czytaj dalej