Ambitne plany i stały rozwój
AM Okna inwestuje w moce produkcyjne, pozyskuje nowego dostawcę profili i ma ambitne plany eksportowe na przyszły sezon.
Czytaj dalejDwa razy wyższy eksport do Holandii to nie problem!
Rozmowa z Alexandrem Donem, właścicielem firmy doradczej NorthStar Consultancy.
Czytaj dalejWielkie szanse dla polskich firm na rynku holenderskim
Alexander Don uważa, że polski producent ma wiele atutów, które pozwoliłyby mu zwiększyć sprzedaż, przede wszystkim krótki czas realizacji zamówienia.
Czytaj dalejPolak Polakowi wilkiem?
Zbigniew Mendel w swoim felietonie zauważa niepokojące zjawisko na rynkach eksportowych – polskie firmy w walce o zagraniczne kontrakty zaczynają wzajemnie zwalczać się niską ceną i marżą. Jakie niesie to za sobą konsekwencje?
Czytaj dalejPolskie, czyli jakie?
Świadomość nadchodzących, nieuchronnych, wielowymiarowych zmian, wydaje się być coraz powszechniejsza, także w Polsce. Jednym z obszarów zasługujących na szczególną uwagę, jest potencjalne miejsce Polski w rodzącym się, nowym, międzynarodowym podziale pracy.
Czytaj dalejWejście na rynek USA – od czego zacząć?
Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.
Czytaj dalejRóbmy swoje
Przywołując tytuł znanej piosenki Wojciecha Młynarskiego „Róbmy swoje” – wspierajmy i odbudowujmy popyt, nie tylko w odniesieniu do beneficjentów transferów społecznych, ale nade wszystko podatników, rzeczywiście a nie jedynie medialnie – pisze w swoim felietonie Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejKryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?
„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W pierwszej części felietonu pisał o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys. Teraz nadszedł czas, by opisać sprawy na które mamy wpływ w kryzysie.
Czytaj dalej