Kryzys wymusi zmiany w strukturze dystrybucji?

Kryzys wymusi zmiany w strukturze dystrybucji?

Najbliższe kwartały i lata wiele zmienią. Jedną z tych zmian będzie szukanie optymalizacji w organizacji sprzedaży i dystrybucji. Dr Zbigniew Mendel w swoim felietonie o zmianie formuły dystrybucji, która może okazać się kluczowa w czasie kryzysu.

Czytaj dalej
Jak wyrzucą Cię z oknem, możesz nie wrócić już z drzwiami

Jak wyrzucą Cię z oknem, możesz nie wrócić już z drzwiami

Rozbudowa portfolio produktowego i poszerzenie oferty to, poza e-commerce, bodaj najczęściej implementowana na dziś zmiana strategiczna w polskich firmach sektora stolarki otworowej. Zabieg to jak najbardziej zasadny, jednak efektywny dopiero po spełnieniu kilku warunków.

Czytaj dalej
E-commerce: moda, znak czasu, wartość dodana, czy pułapka?

E-commerce: moda, znak czasu, wartość dodana, czy pułapka?

Stopniowe przenoszenie działalności firm, zwłaszcza w aspekcie handlowo-marketingowym, do internetu zdecydowanie przyśpieszyło w dobie pandemii koronowirusa. Niesie jednak z sobą sporo wyzwań i pułapek.

Czytaj dalej
Zmierzch okien drewnianych?

Zmierzch okien drewnianych?

Z rynku spływa coraz więcej niepokojących informacji, które mogłyby świadczyć o nadchodzącym zmierzchu okien drewnianych. Czy dystrybutorzy mają powody do niepokoju?

Czytaj dalej
Branża musi stawiać sobie wymagania

Branża musi stawiać sobie wymagania

Paweł Zajkowski z firmy ZED jest pierwszym doradcą klienta polecanym przez program Dom Bezpieczny. Rozmawiamy o perspektywach rozwoju salonów stolarki i dystrybucji w naszym kraju oraz o niemieckiej perspektywie.

Czytaj dalej