Szanse w programach unijnych
Wypowiedź szefa Dako, Jerzego Studzińskiego, jest jedną z kilku opinii polskich menedżerów, jakie zamieszczamy w najnowszym, czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika. I choć większość z nich dobrze ocenia wyniki I kwartału, to zauważają też trudności, z jakimi przyjdzie im się borykać w kolejnych miesiącach.
Czytaj dalejOdnowiona filozofia przekazu
Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie Wiśniowski, mówi o odnowionej filozofii przekazu firmy, że to reakcja na transformację digitalową, która w obliczu pandemii nabrała zdecydowanie większego znaczenia.
Czytaj dalejCo potrafi brama z napędem BiG TOR SOLO 1000?
BiG TOR produkuje bramy do domu i dla przemysłu od 25 lat. Słyną one z niezawodności i prostoty. Ich programowanie jest bardzo proste i intuicyjne, wystarczy otworzyć i zamknąć bramę w trybie uczenia, reszta robi się sama. Ale nie warto się ograniczać do najprostszych funkcji, gdyż diabeł tkwi w szczegółach.
Czytaj dalejBezpieczeństwo w wersji smart
Andrzej Wiśniowski, obchodzący w sierpniu 30-lecie prowadzenia działalności gospodarczej pod marką Wiśniowski, udzielił wywiadu o sobie, swojej firmie i jej przyszłości. Nas urzekło spojrzenie Jubilata na nowe technologie i ich odbiorców.
Czytaj dalejBramy garażowe – krótka historia
Powstanie bramy było odpowiedzią na jedną z najstarszych potrzeb człowieka – potrzebę bezpieczeństwa. Bramy garażowe stały się popularne wkrótce po wprowadzeniu na rynek auta dla masowego użytkownika.
Czytaj dalejNapędy do bram – historia krótka, ale długa
Wykorzystywanie napędów elektrycznych do bram oraz komunikacji radiowej do sterowania na skalę masową rozpoczęło się dopiero w latach sześćdziesiątych XX wieku.
Czytaj dalej