Szanse w programach unijnych
Wypowiedź szefa Dako, Jerzego Studzińskiego, jest jedną z kilku opinii polskich menedżerów, jakie zamieszczamy w najnowszym, czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika. I choć większość z nich dobrze ocenia wyniki I kwartału, to zauważają też trudności, z jakimi przyjdzie im się borykać w kolejnych miesiącach.
Czytaj dalejCzy zabraknie nam stali?
Zawirowania na rynku stali powodują, że z dużymi obawami patrzą na biznes producenci okien i ślusarki otworowej. O ile w oknach pvc jest to tylko kwestia wzmocnień, o tyle producenci drzwi wejściowych czy bram bez stali obejść się przecież nie mogą.
Czytaj dalejRynkowe doświadczenie sensoryczne
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.
Czytaj dalejStolarka to nie materiał budowlany
Na przeprowadzonym na początku października Ogólnopolskim Forum Stolarki padło po raz pierwszy stwierdzenie, że okna, drzwi, osłony, bramy i fasady to nie są materiały budowlane, ale istotne elementy systemów zarządzania budynkami.
Czytaj dalejDokręcanie śruby podatkowej
Andrzej Wiśniowski, największy w naszym kraju producent bram i ogrodzeń, udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej, w którym apeluje do polityków: jeśli już nie chcecie pomagać, to przynajmniej nie przeszkadzajcie.
Czytaj dalejKrakowsko-góralskie pląsy
Dwie firmy naszej branży obchodziły w połowie września swoje Jubileusze 25-lecia działalności. Firma z Krakowa świętowała w Zakopanem, a w Krakowie świętowała firma z Nowego Sącza.
Czytaj dalejBezpieczeństwo w wersji smart
Andrzej Wiśniowski, obchodzący w sierpniu 30-lecie prowadzenia działalności gospodarczej pod marką Wiśniowski, udzielił wywiadu o sobie, swojej firmie i jej przyszłości. Nas urzekło spojrzenie Jubilata na nowe technologie i ich odbiorców.
Czytaj dalejTechnologia dźwignią wzrostu
Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.
Czytaj dalej