Szanse w programach unijnych
Wypowiedź szefa Dako, Jerzego Studzińskiego, jest jedną z kilku opinii polskich menedżerów, jakie zamieszczamy w najnowszym, czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika. I choć większość z nich dobrze ocenia wyniki I kwartału, to zauważają też trudności, z jakimi przyjdzie im się borykać w kolejnych miesiącach.
Czytaj dalejCzy zabraknie nam stali?
Zawirowania na rynku stali powodują, że z dużymi obawami patrzą na biznes producenci okien i ślusarki otworowej. O ile w oknach pvc jest to tylko kwestia wzmocnień, o tyle producenci drzwi wejściowych czy bram bez stali obejść się przecież nie mogą.
Czytaj dalejCo potrafi brama z napędem BiG TOR SOLO 1000?
BiG TOR produkuje bramy do domu i dla przemysłu od 25 lat. Słyną one z niezawodności i prostoty. Ich programowanie jest bardzo proste i intuicyjne, wystarczy otworzyć i zamknąć bramę w trybie uczenia, reszta robi się sama. Ale nie warto się ograniczać do najprostszych funkcji, gdyż diabeł tkwi w szczegółach.
Czytaj dalejRynkowe doświadczenie sensoryczne
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.
Czytaj dalejStolarka to nie materiał budowlany
Na przeprowadzonym na początku października Ogólnopolskim Forum Stolarki padło po raz pierwszy stwierdzenie, że okna, drzwi, osłony, bramy i fasady to nie są materiały budowlane, ale istotne elementy systemów zarządzania budynkami.
Czytaj dalejDokręcanie śruby podatkowej
Andrzej Wiśniowski, największy w naszym kraju producent bram i ogrodzeń, udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej, w którym apeluje do polityków: jeśli już nie chcecie pomagać, to przynajmniej nie przeszkadzajcie.
Czytaj dalejKrakowsko-góralskie pląsy
Dwie firmy naszej branży obchodziły w połowie września swoje Jubileusze 25-lecia działalności. Firma z Krakowa świętowała w Zakopanem, a w Krakowie świętowała firma z Nowego Sącza.
Czytaj dalejBezpieczeństwo w wersji smart
Andrzej Wiśniowski, obchodzący w sierpniu 30-lecie prowadzenia działalności gospodarczej pod marką Wiśniowski, udzielił wywiadu o sobie, swojej firmie i jej przyszłości. Nas urzekło spojrzenie Jubilata na nowe technologie i ich odbiorców.
Czytaj dalej