Hörmann i Dormakaba ograniczają emisję CO2

Red.: |Data publikacji:

Od 1 czerwca tego roku Hörmann ma kupować od Dormakaby produkty neutralne pod względem emisji CO2. W ten sposób obie firmy rozpoczęły współpracę w zakresie zrównoważonego rozwoju. 

Umowę o współpracy zawarli Martin Hörmann, partner Grupy Hörmann (po prawej) i Michael Hensel, dyrektor zarządzający Dormakaba Deutschland (po lewej).

Tego rodzaju działania mają szczególnie duże znaczenie dla producenta bram i drzwi. Nie jest on bowiem w stanie wpływać na emisje powstające w takich obszarach, jak chociażby wytwarzanie komponentów. Dlatego tak ważne są proekologiczne działania również poszczególnych dostawców i potwierdzenie efektów odpowiednimi dokumentami.

Nawiązując współpracę Dormakaba podkreśliła, że jako dostawca jest aktywnie zaangażowana w działania na rzecz ochrony klimatu. Jednocześnie wyroby firmy z deklaracją środowiskową produktu neutralnego pod względem emisji CO2 dają odbiorcom gwarancję rzeczywistego zmniejszenia negatywnego wpływu na otoczenie.

Przedstawiciele obu firm mają nadzieję, że rozpoczęta właśnie współpraca będzie dobrym przykładem dla innych. Zaangażuje dostawców i partnerów w działania na rzecz ochrony klimatu i zachęci ich do aktywności.

Dla nas to ważny i słuszny krok, który dodaje nam otuchy w naszych działaniach. Mamy nadzieję, że naśladowców i towarzyszy broni będzie znacznie więcej, ponieważ tylko razem możemy osiągnąć cel, jakim jest utrzymanie jak najmniejszego śladu ekologicznego – powiedział Martin Hörmann, jeden ze wspólników w Grupie Hörmann.

Zobacz również

Niemiecki producent osłon wprowadza zmiany personalne

Niemiecki producent osłon wprowadza zmiany personalne

Dotychczasowy dyrektor zarządzający Hella Deutschland i Hella Holding, Christian Schaller, w całości skoncentruje się na zarządzaniu grupą. Jego działalność ma objąć również zagraniczne spółki.

Selena opublikowała wyniki finansowe za rok 2023

Selena opublikowała wyniki finansowe za rok 2023

Grupa Selena przedstawiła raport dotyczący wyników finansowych za rok 2023. Sprawozdanie wskazuje na znaczne zmniejszenie zysku netto z działalności, wobec 2022 r. Spadek objął również przychody ze sprzedaży.

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

1