Kontaktron jako argument sprzedażowy

Kontaktron jako argument sprzedażowy

Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.

Czytaj dalej
Prognozy całkiem trafne

Prognozy całkiem trafne

Marek Trzciński, były senator RP i właściciel Budvar Centrum, podzielił się z nami refleksją na temat zmian w technice okiennej. Pan Marek odniósł się do wywiadu, jakiego udzielił nam przed laty i postawionych tam tez.

Czytaj dalej
Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70 proc. ankietowanych przez markę Yale.

Czytaj dalej
Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający AssaAbloy Poland, jest naszym rozmówcą w najnowszym, lutowym wydaniu Forum, mówiąc m.in. o mega-trendach rynkowych.

Czytaj dalej
Bezpieczeństwo w wersji smart

Bezpieczeństwo w wersji smart

Andrzej Wiśniowski, obchodzący w sierpniu 30-lecie prowadzenia działalności gospodarczej pod marką Wiśniowski, udzielił wywiadu o sobie, swojej firmie i jej przyszłości. Nas urzekło spojrzenie Jubilata na nowe technologie i ich odbiorców.

Czytaj dalej
Trendy okienno-drzwiowe

Trendy okienno-drzwiowe

Barbara Ahlers, prezes zarządu Roto Frank Okucia Budowlane udzieliła nam wypowiedzi na temat przyszłości rozwiązań okienno-drzwiowych. Podkreśliła rosnącą rolę systemów kontroli dostępu i bezpieczeństwa.

Czytaj dalej