Systemy aluminiowe będą coraz popularniejsze na rynku budowlanym

Autor: |Data publikacji:

Rynek systemów aluminiowych będzie się stale rozwijał. Globalnie wzrost do 2028 r. powinien wynieść niemal 7 proc. rocznie.

Analitycy przewidują, że globalny rynek systemów aluminiowych będzie się dynamicznie rozwijał. Co więcej, eksperci spodziewają się, że w nadchodzących latach wzrost będzie wysoki . Agencja Business Research Company poinformowała, że globalna wartość rynku systemów aluminiowych wyniosła 154,48 mld dol. w 2023 r. Z kolei w bieżącym roku ma wzrosnąć do 163,96 mld dol.

Hydro jest jednym z większych, globalnych dostawców systemów aluminiowych.

Natomiast wartość tego rynku w 2028 r. roku osiągnie według prognoz już 212,12 mld dol. Analitycy zakładają, że do tego czasu średnia stopa wzrostu wyniesie 6,7 proc. rocznie.

Duże zainteresowanie aluminium w budownictwie wynikać ma m.in. z zastosowania go w tzw. zielonym budownictwie, gdzie wykorzystuje się niskoemisyjne materiały budowlane. Aluminium jest trwałe, wytrzymałe, można je poddawać recyklingowi, dlatego wzrastać będzie jego popularność.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".