Sprzedaż wzmocnień ciągle rośnie

Autor: |Data publikacji:

Podsumowanie wyników po trzech kwartałach br. opublikował właśnie sochaczewski MFO – lider w segmencie wzmocnień do okien. Firma podała, że w okresie od stycznia do końca września przychody ze sprzedaży wyniosły 338,2 mln zł, co w porównaniu do 321,3 mln zł w roku 2018 oznacza wzrost o 5 proc.

Porównując okres od stycznia do września Spółka odnotowała 5-procentowy wzrost przychodów z działalności operacyjnej, ale już w samym trzecim kwartale dynamika wzrostu była mniejsza. W tym czasie przychody wyniosły 111,7 mln zł, podczas gdy w III kwartale roku ubiegłego była to kwota 109,1 mln zł.

Jeśli idzie o zysk brutto, to jak poinformowała firma, w  okresie od początku roku do końca września wyniósł on 25,69 mln zł podczas gdy w roku ubiegłym w analogicznym okresie ten zysk wynosił 27,58 mln zł. Natomiast w samym trzecim kwartale tego roku zysk brutto wyniósł 9,7 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to wartość 4,7 mln zł.

Zarząd MFO podkreślił, że wyniki ze sprzedaży w dużym stopniu są uzależnione od poziomu cen stali. Jest to bowiem główny składnik kosztów produkcji. Rosnące ceny stali umożliwiają osiągnięcie wyższych przychodów, ale i zrealizowanie wyższej marży. MFO w znaczącym stopniu uzyskuje przychody ze sprzedaży na rynku budowlano-montażowym. Cechuje się on wciąż stosunkowo wysoką sezonowością, co odbija się na wynikach handlowych.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.