Schüco podliczyło wyniki za miniony rok. Firma odnotowała ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży.
Schüco zamyka miniony rok w Polsce z ponad 30-procentowym wzrostem wartości sprzedaży w segmencie systemów z PCW w stosunku do 2020 r. Pomimo wysokich wzrostów, rok 2021 był pełen wyzwań. Firma mierzyła się, tak jak większość branży, przede wszystkim z brakami surowców, w tym wypadku chodziło głównie o polichlorek winylu. Braki w dostawach były najbardziej dotkliwe w drugiej połowie roku.
W minionym sezonie producent systemów odnotował znaczny wzrost popytu na stolarkę otworową. Szczególnie wysoką sprzedaż notowali producenci eksportujący, na co miało wpływ uruchomienie programów rządowych wspierających remonty, przede wszystkim we Włoszech. Duży popyt był także obserwowany w Niemczech. Schüco w minionym roku także inwestowało w moce produkcyjne. Dzięki temu dostawca zwiększył możliwości produkcyjne i dostawy m.in. na rynku polskim.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.