Schüco w Polsce podsumowało miniony rok

Autor: |Data publikacji:

Schüco podliczyło wyniki za miniony rok. Firma odnotowała ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży.

Schüco zamyka miniony rok w Polsce z ponad 30-procentowym wzrostem wartości sprzedaży w segmencie systemów z PCW w stosunku do 2020 r. Pomimo wysokich wzrostów, rok 2021 był pełen wyzwań. Firma mierzyła się, tak jak większość branży, przede wszystkim z brakami surowców, w tym wypadku chodziło głównie o polichlorek winylu. Braki w dostawach były najbardziej dotkliwe w drugiej połowie roku.

W minionym sezonie producent systemów odnotował znaczny wzrost popytu na stolarkę otworową. Szczególnie wysoką sprzedaż notowali producenci eksportujący, na co miało wpływ uruchomienie programów rządowych wspierających remonty, przede wszystkim we Włoszech. Duży popyt był także obserwowany w Niemczech. Schüco w minionym roku także inwestowało w moce produkcyjne. Dzięki temu dostawca zwiększył możliwości produkcyjne i dostawy m.in. na rynku polskim.

Zobacz również

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.