Schüco podliczyło wyniki za miniony rok. Firma odnotowała ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży.
Schüco zamyka miniony rok w Polsce z ponad 30-procentowym wzrostem wartości sprzedaży w segmencie systemów z PCW w stosunku do 2020 r. Pomimo wysokich wzrostów, rok 2021 był pełen wyzwań. Firma mierzyła się, tak jak większość branży, przede wszystkim z brakami surowców, w tym wypadku chodziło głównie o polichlorek winylu. Braki w dostawach były najbardziej dotkliwe w drugiej połowie roku.
W minionym sezonie producent systemów odnotował znaczny wzrost popytu na stolarkę otworową. Szczególnie wysoką sprzedaż notowali producenci eksportujący, na co miało wpływ uruchomienie programów rządowych wspierających remonty, przede wszystkim we Włoszech. Duży popyt był także obserwowany w Niemczech. Schüco w minionym roku także inwestowało w moce produkcyjne. Dzięki temu dostawca zwiększył możliwości produkcyjne i dostawy m.in. na rynku polskim.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".