Schüco podliczyło wyniki za miniony rok. Firma odnotowała ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży.
Schüco zamyka miniony rok w Polsce z ponad 30-procentowym wzrostem wartości sprzedaży w segmencie systemów z PCW w stosunku do 2020 r. Pomimo wysokich wzrostów, rok 2021 był pełen wyzwań. Firma mierzyła się, tak jak większość branży, przede wszystkim z brakami surowców, w tym wypadku chodziło głównie o polichlorek winylu. Braki w dostawach były najbardziej dotkliwe w drugiej połowie roku.
W minionym sezonie producent systemów odnotował znaczny wzrost popytu na stolarkę otworową. Szczególnie wysoką sprzedaż notowali producenci eksportujący, na co miało wpływ uruchomienie programów rządowych wspierających remonty, przede wszystkim we Włoszech. Duży popyt był także obserwowany w Niemczech. Schüco w minionym roku także inwestowało w moce produkcyjne. Dzięki temu dostawca zwiększył możliwości produkcyjne i dostawy m.in. na rynku polskim.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: osłony wewnętrzne i zewnętrzne” dostępne na naszym portalu
Na naszej stronie pojawiło się nowe vademecum, tym razem w całości poświęcone osłonom wewnętrznym i zewnętrznym.
Branża aluminium spotka się w Krakowie. Konferencja Aluminium 2025 już w przyszłym tygodniu
Już 9 i 10 czerwca w krakowskim Centrum Konferencyjnym Fabryczna odbędzie się kolejna edycja konferencji „Aluminium 2025. Trendy. Innowacje. Technologie”.
Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”
W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.