Schüco podliczyło wyniki za miniony rok. Firma odnotowała ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży.
Schüco zamyka miniony rok w Polsce z ponad 30-procentowym wzrostem wartości sprzedaży w segmencie systemów z PCW w stosunku do 2020 r. Pomimo wysokich wzrostów, rok 2021 był pełen wyzwań. Firma mierzyła się, tak jak większość branży, przede wszystkim z brakami surowców, w tym wypadku chodziło głównie o polichlorek winylu. Braki w dostawach były najbardziej dotkliwe w drugiej połowie roku.
W minionym sezonie producent systemów odnotował znaczny wzrost popytu na stolarkę otworową. Szczególnie wysoką sprzedaż notowali producenci eksportujący, na co miało wpływ uruchomienie programów rządowych wspierających remonty, przede wszystkim we Włoszech. Duży popyt był także obserwowany w Niemczech. Schüco w minionym roku także inwestowało w moce produkcyjne. Dzięki temu dostawca zwiększył możliwości produkcyjne i dostawy m.in. na rynku polskim.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.