Profil

Centrum Analiz Branżowych

Centrum Analiz Branżowych

Inne

ul. Turmoncka 22/110
03-254 Warszawa

E-mail: badania@cab-badania.pl

WWW: http://cab-badania.pl/

Centrum Analiz Branżowych to agencja badawcza specjalizująca się w badaniach rynku stolarki budowlanej w Polsce oraz w pozostałych krajach europejskich. Od kilku lat realizujemy projekty dla firm oraz instytucji związanych z rynkiem stolarki. Naszymi klientami są producenci okien i drzwi, dostawcy, dystrybutorzy, instytucje finansowe, firmy consultingowe, zrzeszenia oraz media.

Prowadzimy badania w oparciu o wykorzystanie metod ilościowych oraz desk research. Zakres tematyczny naszych badań obejmuje:

  • określenie wielkości, struktury oraz trendów rynku
  • analizę konkurencji, charakterystykę głównych graczy na rynku
  • analizę dostawców,odbiorców, kanałów dystrybucji
  • analizę aktywności eksportowej producentów
  • badanie znajomości oraz wizerunku marek
  • badanie satysfakcji klientów
  • badanie preferencji i potrzeb konsumentów
  • badanie czytelnictwa mediów branżowych

Artykuły o firmie

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży  w ciągu dekady?

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży w ciągu dekady?

Obecnie w mediach społecznościowych króluje wyzwanie #10YearsChallenge, w ramach którego publikuje się swoje aktualne zdjęcie oraz sprzed dziesięciu lat. Nasza redakcja również postanowiła dokonać podróży w przeszłość – sprawdziliśmy, jak wyglądała lista liderów w branży dekadę temu i jak się prezentuje obecnie.

Rekordowa produkcja okien mimo spowolnienia

Rekordowa produkcja okien mimo spowolnienia

Wstępne podsumowanie wyników polskiego przemysłu okienno-drzwiowego w minionym sezonie pokazuje wyraźne wyhamowanie eksportu i związane z tym zmniejszenie produkcji. Biuletyn kwartalny CAB przewiduje, że podobnie sytuacja wyglądać będzie w sezonie 2020.

Okienny rynek e-commerce w Polsce wart ponad 1 mld zł!

Okienny rynek e-commerce w Polsce wart ponad 1 mld zł!

Ponad jedna trzecia inwestorów planujących wymianę okien w swoich domach i mieszkaniach skłonna jest zakupić okna przez internet. Według CAB potencjał sprzedażowy polskiego segmentu e-commerce w oknach może wynosić nawet 1,3 mld zł.

Ludzie