Profil

Centrum Analiz Branżowych

Centrum Analiz Branżowych

Inne

ul. Turmoncka 22/110
03-254 Warszawa

E-mail: badania@cab-badania.pl

WWW: http://cab-badania.pl/

Centrum Analiz Branżowych to agencja badawcza specjalizująca się w badaniach rynku stolarki budowlanej w Polsce oraz w pozostałych krajach europejskich. Od kilku lat realizujemy projekty dla firm oraz instytucji związanych z rynkiem stolarki. Naszymi klientami są producenci okien i drzwi, dostawcy, dystrybutorzy, instytucje finansowe, firmy consultingowe, zrzeszenia oraz media.

Prowadzimy badania w oparciu o wykorzystanie metod ilościowych oraz desk research. Zakres tematyczny naszych badań obejmuje:

  • określenie wielkości, struktury oraz trendów rynku
  • analizę konkurencji, charakterystykę głównych graczy na rynku
  • analizę dostawców,odbiorców, kanałów dystrybucji
  • analizę aktywności eksportowej producentów
  • badanie znajomości oraz wizerunku marek
  • badanie satysfakcji klientów
  • badanie preferencji i potrzeb konsumentów
  • badanie czytelnictwa mediów branżowych

Artykuły o firmie

Już wkrótce lista 500 europejskich producentów okien

Już wkrótce lista 500 europejskich producentów okien

Na przełomie maja i czerwca opublikowana zostanie lista 500 wiodących producentów okien w Europie. Za jej przygotowanie odpowiada Centrum Analiz Branżowych.

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Centrum Analiz Branżowych przygotowało raport pt. „Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2019”. Dowiadujemy się z niego, jacy dostawcy  profili aluminiowych, z tworzyw sztucznych oraz okuć są najbardziej cenieni w branży. Przynosi on też ciekawą wiedzę na temat najistotniejszych dla producentów cech dobrych dostawców.

Najpopularniejsze marki stolarki wśród kobiet

Najpopularniejsze marki stolarki wśród kobiet

Centrum Analiz Branżowych przeprowadziło niedawno badanie znajomości marek okien i drzwi wśród Polaków. Redakcja ForumBranzowe.com sprawdziła, jak zebrane dane wyglądają z perspektywy rozpoznawalności firm w naszej branży wśród kobiet. Czy możemy mówić o męskich i damskich markach?

Ludzie