Profil

Centrum Analiz Branżowych

Centrum Analiz Branżowych

Inne

ul. Turmoncka 22/110
03-254 Warszawa

E-mail: badania@cab-badania.pl

WWW: http://cab-badania.pl/

Centrum Analiz Branżowych to agencja badawcza specjalizująca się w badaniach rynku stolarki budowlanej w Polsce oraz w pozostałych krajach europejskich. Od kilku lat realizujemy projekty dla firm oraz instytucji związanych z rynkiem stolarki. Naszymi klientami są producenci okien i drzwi, dostawcy, dystrybutorzy, instytucje finansowe, firmy consultingowe, zrzeszenia oraz media.

Prowadzimy badania w oparciu o wykorzystanie metod ilościowych oraz desk research. Zakres tematyczny naszych badań obejmuje:

  • określenie wielkości, struktury oraz trendów rynku
  • analizę konkurencji, charakterystykę głównych graczy na rynku
  • analizę dostawców,odbiorców, kanałów dystrybucji
  • analizę aktywności eksportowej producentów
  • badanie znajomości oraz wizerunku marek
  • badanie satysfakcji klientów
  • badanie preferencji i potrzeb konsumentów
  • badanie czytelnictwa mediów branżowych

Artykuły o firmie

Forum 100: Branżowe forum wymiany doświadczeń

Forum 100: Branżowe forum wymiany doświadczeń

Podczas spotkania Forum 100 w Warszawie menadżerowie największych firm branży stolarki budowlanej poznali obiecujące prognozy na 2019 r., które zapowiadają kolejne rekordy. Okazuje się jednak, że nie wszyscy wsiedli do tego pociągu i stolarka otworowa staje się wyraźnie branżą dwóch prędkości.

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Centrum Analiz Branżowych przygotowało raport pt. „Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2019”. Dowiadujemy się z niego, jacy dostawcy  profili aluminiowych, z tworzyw sztucznych oraz okuć są najbardziej cenieni w branży. Przynosi on też ciekawą wiedzę na temat najistotniejszych dla producentów cech dobrych dostawców.

Ludzie