Profil

Centrum Analiz Branżowych

Centrum Analiz Branżowych

Inne

ul. Turmoncka 22/110
03-254 Warszawa

E-mail: badania@cab-badania.pl

WWW: http://cab-badania.pl/

Centrum Analiz Branżowych to agencja badawcza specjalizująca się w badaniach rynku stolarki budowlanej w Polsce oraz w pozostałych krajach europejskich. Od kilku lat realizujemy projekty dla firm oraz instytucji związanych z rynkiem stolarki. Naszymi klientami są producenci okien i drzwi, dostawcy, dystrybutorzy, instytucje finansowe, firmy consultingowe, zrzeszenia oraz media.

Prowadzimy badania w oparciu o wykorzystanie metod ilościowych oraz desk research. Zakres tematyczny naszych badań obejmuje:

  • określenie wielkości, struktury oraz trendów rynku
  • analizę konkurencji, charakterystykę głównych graczy na rynku
  • analizę dostawców,odbiorców, kanałów dystrybucji
  • analizę aktywności eksportowej producentów
  • badanie znajomości oraz wizerunku marek
  • badanie satysfakcji klientów
  • badanie preferencji i potrzeb konsumentów
  • badanie czytelnictwa mediów branżowych

Artykuły o firmie

Okienny rynek e-commerce w Polsce wart ponad 1 mld zł!

Okienny rynek e-commerce w Polsce wart ponad 1 mld zł!

Ponad jedna trzecia inwestorów planujących wymianę okien w swoich domach i mieszkaniach skłonna jest zakupić okna przez internet. Według CAB potencjał sprzedażowy polskiego segmentu e-commerce w oknach może wynosić nawet 1,3 mld zł.

Produkcja polskiej stolarki wzrosła w ostatnich latach o 1,5 mld euro!

Produkcja polskiej stolarki wzrosła w ostatnich latach o 1,5 mld euro!

Jak wynika z danych przedstawionych przez Centrum Analiz Branżowych (CAB) podczas XXIV Forum 100, które odbyło się w dniu 9 czerwca, polska stolarka w latach 2013-2019 miała największy wzrost wartości produkcji w Europie. Wyniósł on niemal 1,5 mld euro!

Uwaga na media tzw. “branżowe”

Uwaga na media tzw. “branżowe”

Dylemat z mediami branżowymi polega na tym, że w większości nie są to media informacyjne, a jedynie tablice do zawieszania tekstów PR-owych lub wprost reklamowych przesyłanych przez firmy i ich agencje. Przykładem jest ostatni komunikat CAB.

Ludzie