Pracowity październik w Eko-Oknach

Red.: |Data publikacji:

Październik był dla Eko-Okien intensywnym miesiącem. W tym czasie firma uczestniczyła w dwóch ważnych imprezach targowych, zaangażowała się także w pomoc polskiemu wojsku.

Eko-Okna inwestują w rozwój zagranicznych rynków. Producent chce zwiększać sprzedaż nie tylko w krajach europejskich, ale także w Afryce czy na kontynencie amerykańskim (o zaangażowaniu producenta w Afryce pisaliśmy już TUTAJ). Dla Eko-Okien niezwykle ważny jest rynek amerykański, szczególnie Stany Zjednoczone i dlatego w połowie października firma wzięła udział w targach Chicago Build 2022. To jedne z ważniejszych wystaw budowlanych na Środkowym Zachodzie w USA. Polska firma pokazała tam kilka swoich rozwiązań, m.in. okno aluminiowe, okno z PCW oraz aluminiowe drzwi przesuwne.

Zdj.: Facebook

Dla Eko-Okien targi są miejscem, gdzie dochodzi do rozmów handlowych i zawierania umów. Firma przyznaje, że spotkania na targach w Chicago często kończyły się konkretnymi decyzjami handlowymi i podpisaniem kontraktów. Ponadto firma poinformowała, że partnerzy handlowi w USA korzystają już z platformy eko4u, przede wszystkim do tworzenia wycen stolarki. Natomiast na początku października producent z Kornic prezentował swoje najciekawsze rozwiązania tym razem w Europie, na targach Batimat w Paryżu.

Eko-Okna znane jest także z wielu działań, które nie są związane z produkcją stolarki. Tym razem firma zdecydowała się na przekazanie wyposażenia dla 13. Śląskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Było to 650 sztuk poszyć kamizelek kuloodpornych. Adam Wajda, obecnie dyrektor pionu rozwoju infrastruktury Eko-Okien, przyznał, że z inicjatywą wsparcia wojska wyszedł Mateusz Kłosek, prezes firmy. Pięciu pracowników Eko-Okien jest żołnierzami Śląskiej Brygady Obrony Terytorialnej.

Zobacz również

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor oficjalnie otworzył w połowie stycznia nowy magazyn i nowe laboratorium. Budowa i wyposażenie obiektów trwało 19 miesięcy.

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor podliczył, że w 2022 r. firma zwiększyła produkcję o 13 proc. Udało się to m.in. dzięki większym mocom produkcyjnym.

To nie był zły sezon

To nie był zły sezon

Nastroje w branży nie są wcale złe, bo kolejne podwyżki cen uratowały wyniki finansowe. Nawet producenci drzwi drewnianych informują, że w swoich bilansach odnotują na koniec roku jednocyfrowe wzrosty przychodów.

1