Ubiegły rok, w którym obchodzono 100-lecie marki Pilkington, uświetniony został przez polski oddział Pilkington IGP 5-procentowym wzrostem przychodów do wartości 550 mln zł. Na obecny sezon w polskiej spółce zaplanowano podobną dynamikę wzrostu.
Ostatnio NSG Group w Polsce (do tego koncernu należy Pilkington) otrzymało od Pulsu Biznesu tytuł Etycznej Firmy 2018 roku w kategorii przedsiębiorstw dużych. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najlepszych praktyk na polskim rynku. NSG Group, w tym także Pilkington IGP, od lat we wszystkich swoich oddziałach na terenie kraju prowadzą aktywne działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjatywy takie jak Szklany Ekran Pilkingtona, Charytatywny Bieg Szklarski, czy Olimpiada NSG Group cieszą się popularnością i uznaniem zarówno lokalnej społeczności, jak i pracowników firmy. To tworzy też dobry wizerunek tego pracodawcy.
– W NSG Group standardy pracy zawsze były ważne, a w dzisiejszych, trudnym dla pracodawców czasie, mogą stanowić istotną przewagę. Elementy, na które pracownicy zwracają uwagę, to nie zawsze są sprawy wielkie i systemowe. Szacunek, zainteresowanie człowiekiem, przestrzeganie zasad, życzliwość, to niezbędne minimum, chociaż wcale niełatwe do osiągnięcia – powiedziała Monika Kuczyńska, dyrektor personalna NSG Group w Polsce, odbierając nagrodę podczas uroczystej gali.
Produkcją szkła zajmują się w Pilkingtonie od stu lat, ale dopiero w 1952 roku sir Alastair Pilkington opracował i wdrożył tu technologię szkła float, która jest obecnie światowym standardem produkcji najwyższej jakości szkła płaskiego. W roku 2006 firma kupiona została przez japoński koncern NSG, który pozostawił jednak markę Pilkington dla najwyższej jakości produktów szklanych, jak choćby pierwsze na świecie szkło samoczyszczące Pilkington Activ™.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


