POiD namawia do wymiany stolarki

Red.: |Data publikacji:

Wymiana stolarki + Dobry montaż to nazwa nowej kampanii marketingowej Związku Polskie Okna i Drzwi. Program został ogłoszony dzisiaj, to także data jego rozpoczęcia.

Związek POiD pięć lat temu rozpoczął akcję Dobry montaż, której celem było promowanie prawidłowych technik montażu stolarki. Kampania prowadzona była w salonach sprzedaży, w których oferowane były wyroby firm zaangażowanych w akcję. Według Pawła Wróblewskiego z POID po tych kilku latach co czwarty inwestor zapamiętał znak graficzny Dobrego montażu – czyli schemat dłoni z uniesionym kciukiem. Związek ocenia, że kampania i jej efekt wśród klientów stolarki pomogły w lobbowaniu na rzecz wprowadzenia zawodu montażysty w szkołach zawodowych. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ.

Nowa kampania jest kontynuacją poprzedniej, jednak teraz ma zachęcić Polaków do wymiany okien, drzwi i bram. Akcja ma charakter informacyjno-marketingowy, prowadzona będzie w mediach cyfrowych. Związek informuje, że eksperci podpowiedzą inwestorom, jakie produkty wybrać, jak otrzymać dofinansowanie na remont itd. Konsumenci dowiedzą się przede wszystkim o tym, jak dużą rolę odgrywa stolarka przy remoncie, który ma poprawić efektywność energetyczną budynku.

Obecna kampania potrwa 12 miesięcy, jednak POiD zakłada, że będzie to projekt wieloletni. Jest to akcja przewidziana dla firm, które są członkami związku. Partnerami akcji zostały: Aluprof, BFT, Fakro, Hörmann, Klimas Wkręt-met, Soudal, Wiśniowski, Ponzio, Porta, Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Stalpodukt Zamość, Winkhaus. Z kolei partnerzy merytoryczni to: Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii, Fundacja Ziemia i Ludzie, Instytut Techniki Budowlanej, Narodowa Agencja Poszanowania Energii, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.

Zobacz również

Rośnie popyt na elektrownie balkonowe

Rośnie popyt na elektrownie balkonowe

Liczba tzw. elektrowni balkonowych w krajach DACH szybko rośnie. Montaż paneli fotowoltaicznych o niewielkiej mocy i w systemie plug-in nie wymaga specjalnych zezwoleń.

Forum 100 – fotorelacja

Forum 100 – fotorelacja

Za nami XXXII edycja Forum 100. Prezentujemy fotorelację z tego wydarzenia.

Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami

Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami

Inwest-Profil na Podkarpaciu rozbudowuje moce produkcyjne. Firma chce zbudować nową halę produkcyjną, obecnie powstaje magazyn.

1