XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

Autor: |Data publikacji:

W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD. Dyskusje prowadzone w czterech blokach tematycznych, zwieńczy przyjęcie kongresowej rezolucji – dokumentu wyznaczającego kierunki działań Związku POiD na najbliższy okres. Redakcja „Forum Branżowego” objęła patronat medialny nad tym wydarzeniem.

Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem: „Przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii”. Zaproszeni eksperci i przedstawiciele instytucji oraz firm zarówno z branży stolarki, jak i pokrewnych będą wspólnie analizować kluczowe wyzwania i kierunki rozwoju sektora.

XV Kongres Stolarki Polskiej – tematyka

Organizatorzy XV Kongresu Stolarki Polskiej, podobnie jak w poprzednich edycjach, podzielili wydarzenie na cztery bloki tematyczne. W tym roku zrezygnowali z walnego zgromadzenia członków Związku POiD, a cały kongres zaplanowali na dwa dni.

Uczestnicy porozmawiają m.in. o wpływie sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych. Podejmą również tematy związane z przyszłością branży stolarki budowlanej, relacjami producentów z siecią sprzedaży oraz nowoczesnym marketingiem łączącym narzędzia online i offline. Po ostatnim bloku merytorycznym zostanie wygłoszona rezolucja, która określi priorytety działania Związku POiD.

Co w programie?

Pierwszy blok tematyczny XV Kongresu Stolarki otworzy analiza zagadnień makroekonomicznych. Eksperci przeanalizują wpływ bieżącej sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych i budownictwo w Polsce. W programie znajdzie się m.in. debata o dostępności surowców, regulacjach prawnych i współpracy międzynarodowej.

Drugi blok skupi się na perspektywach rozwoju branży stolarki budowlanej. Uczestnicy porozmawiają o aktualnej sytuacji gospodarczej w Polsce, budownictwie mieszkaniowym, potencjale rynku remontowego, wyzwaniach związanych z raportowaniem ESG.

Popołudniową część dnia zaplanowano jako czas poświęcony relacjom z siecią sprzedaży. Trzeci blok podejmie temat budowania trwałych partnerstw dystrybucyjnych – od jakości obsługi po nowe modele współpracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Drugi dzień Kongresu zdominuje tematyka marketingu i komunikacji. Eksperci zaprezentują nowoczesne podejścia do marketingu 360°. Poszukają odpowiedzi na pytania i podejmą próbę odpowiedzi na kluczowe pytania: jak skutecznie łączyć działania online i offline, jak wykorzystywać potencjał sztucznej inteligencji w różnych grupach wiekowych oraz w jaki sposób zmieniły się ścieżki zakupowe w modelach B2B i B2C. Zwieńczeniem wydarzenia będzie panel dyskusyjny o budowaniu relacji z klientami w erze cyfrowej.

„Forum Branżowe” partnerem medialnym

Jako partner medialny będziemy na wydarzeniu z najnowszym numerem miesięcznika „Forum Branżowe”, który jest już dostępny do pobrania.

Zachęcamy do udziału i śledzenia relacji z wydarzenia. Rejestracja na XV Kongres Stolarki Polskiej trwa do 16 maja – szczegóły i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie POiD.

 

Zobacz również

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.

Targi Window‑Tech Expo, Door‑Tec oraz Glass‑Tech Poland – relacja

Targi Window‑Tech Expo, Door‑Tec oraz Glass‑Tech Poland – relacja

W dniach 3–5 czerwca 2025 roku w halach Ptak Warsaw Expo odbyły się trzy równoległe wydarzenia: Window‑Tech Expo, Door‑Tec oraz Glass‑Tech Poland. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą kilkudziesięciu wystawców.

Relacja z uroczystego otwarcia showroomu Stalprodukt Zamość

Relacja z uroczystego otwarcia showroomu Stalprodukt Zamość

W czwartek, 5 czerwca 2025 roku, w Zamościu odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu firmowego Stalprodukt Zamość, zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 86. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, partnerów biznesowych oraz przedstawicieli mediów.