• Kontakt
  • Dotacje na okna
  • Prenumerata
  • Logowanie
Forum Branżowe
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
  • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
Forum Branżowe portal branży stolarki > Wydarzenia > Pagen ze wzrostami i nowym wizerunkiem

Pagen ze wzrostami i nowym wizerunkiem

Autor: PG |Data publikacji: 2020-10-01

Pagen, małopolski producent stolarki, zalicza pierwsze półrocze 2020 r. do udanych.  Firma przechodzi też duże zmiany, a ich ucieleśnieniem jest zaprezentowana właśnie nowa identyfikacja wizualna.

Firma Pagen poinformowała nas, że pierwsze półrocze tego roku, mimo sytuacji pandemicznej, było dla niej udane. Wzrost sprzedaży wyniósł 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. Wśród tegorocznych sukcesów Pagen wymienia bardzo dobre wyniki osiągnięte w krajach Beneluksu oraz rozwój sieci sprzedaży w kraju.

Producent stolarki z Małopolski przechodzi właśnie duże zmiany organizacyjne i procesowe. Niedawno firma zatrudniła Pawła Zatorskiego na stanowisku dyrektora generalnego handlowego. Przeszedł on z przemyskiego Hensfortu (szczegóły). W ślad za nim podążył Jacek Wach, który objął funkcję dyrektora ds. marketingu (szczegóły). Firma rozbudowuje obecnie zakład produkcyjny i stawia na eksport – niedawno pisaliśmy o realizacji zakładanych planów sprzedażowych w USA (TUTAJ) oraz o planach eksportowych do Australii (TUTAJ).  Teraz nadszedł czas na zmiany wizerunkowe.

Dominik Chamioło, prezes zarządu firmy Pagen:

Obecny etap rozwoju firmy to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące – rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego, prowadzone prace badawczo-rozwojowe, zmiany organizacyjne i procesowe oraz rozwój sieci sprzedaży w Polsce i Europie –  wymuszają konieczność dostosowania do współczesnych trendów, a nawet wyznaczania ich w branży.

Nowa identyfikacja wizualna to dzieło Jacka Wacha, dyrektora ds. marketingu w Pagenie oraz Macieja Musiała, brand managera w tej firmie. Nowa odsłona logotypu nawiązuje do znaku obowiązującego od 1998 r. Według założeń nowe logo miało stać się bardziej uniwersalne i nowoczesne, a jednocześnie prostsze i bardziej czytelne.

Maciej Musiał, brand manager firmy Pagen:

Sygnet znaku z jednej strony eksponuje charakterystyczną literę P z nazwy brandu, z drugiej zaś nawiązuje do kształtów wytwarzanych przez firmę – okien, drzwi, bram i rolet. Odnaleźć możemy w nim m.in. kształt okna jedno- i dwuskrzydłowego, kształt drzwi tarasowych HST, zestawienie okna z drzwiami balkonowymi, obrys drzwi i bramy garażowej, a nawet przekrój rolety. Co ciekawe – w sygnecie logo wkomponowaliśmy pozostałe litery z nazwy firmy Pagen, dzięki czemu, uzyskaliśmy znak, który możemy stosować na mniejszych polach eksploatacji – np. klamkach okiennych.

Jak poinformowała firma, nowy system identyfikacji wizualnej ma być sukcesywnie wdrażany na wszystkich nośnikach wykorzystywanych przez firmę. Przewidywane jest również wprowadzenie zmian we własnych salonach sprzedaży i salonach partnerskich. Proces rebrandingu potrwa do marca 2022 r. Wraz z nową identyfikacją wizualną wprowadzono hasło reklamowe „Dom Dziełem Życia” oraz jego wersję skróconą #DoDzieła. Ma ono wyrażać główną ideę nowej strategii marketingowej.

Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu w firmie Pagen: 

Mówi się, że dobra marka, to dobrze opowiedziana historia. W strategii komunikacji zależy nam na tym, aby odejść od mówienia wyłącznie o produktach, które powstają w naszej fabryce. Chcemy pokazywać nasze produkty i ich zastosowanie w miejscach, które dla większości z nas są dziełami życia – zwłaszcza w odniesieniu do tworzenia poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Są w naszym życiu bowiem miejsca, w których dajemy narzucić sobie pewne ramy, a skojarzenie z linią produktową firmy Pagen nasuwa się samoistnie – tłumaczy autor nowej strategii marketingowej.

W związku z nowym logotypem firma Pagen uruchomi kampanię reklamową, która będzie realizowana w Polsce, jak i na zagranicznych rynkach, na których obecny jest ten małopolski producent. W kampanii wykorzystywane będą m.in. spoty reklamowe.

Tak prezentowało się dotychczasowe logo firmy

 

TweetLinkedInFacebook

Tagi

Dominik ChamiołoGnojnikidentyfikacja wizualnaJacek WachlogoPagenwyniki finansowe

Zobacz również

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Facebook

Forum Branżowe

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w branży stolarki, fasad, bram i osłon? Zapisz się do naszego newslettera!

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Centrum Informacji Branżowej Sp. z o.o., ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: news@forumbranzowe.com. Szersze informacje, jak przetwarzamy dane osobowe opisane są w polityce prywatności oraz na stronie polityki prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Prenumerata
  • W najnowszym wydaniu
  • W kolejnym numerze
  • Prezentacja gazety
  • Prenumerata
  • Reklama
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
  • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
© Forum Branżowe 2025 | Polityka prywatności

Podaj adres e-mail na który prześlemy link potwierdzający Twój głos.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie polityki prywatności.

Akceptuję