Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Red.: |Data publikacji:

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski.

W Hensforcie Jacka Wacha zastąpił 1 lipca br. jego dotychczasowy współpracownik w dziale reklamy i PR pan Paweł Rząsa (na zdjęciu obok) od 4 lat związany z branżą stolarki. Paweł Rząsa jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. 

Firma Pagen poinformowała nas natomiast, że Jacek Wach objął stanowisko dyrektora ds. marketingu od 1 lipca 2020 r. Będzie odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, przeprowadzenie procesu rebrandingu oraz optymalizację narzędzi wspierających proces sprzedaży.

Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu firmy Pagen

W kwietniu do firmy Pagen przeszedł z Hensfortu Paweł Zatorski, który objął stanowisko generalnego dyrektora handlowego (pisaliśmy o tym jako pierwsi TUTAJ). Paweł Zatorski przy współpracy z zarządem odpowiada m.in. za tworzenie długofalowej strategii sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, centralne zarządzanie sprzedażą oraz współpracę z kluczowymi dostawcami i marketingiem.

Paweł Zatorski, generalny dyrektor handlowy firmy Pagen

Dominik Chamioło, prezes zarządu Pagen powiedział:

Postawiłem na sprawdzony i skuteczny duet, którego aktywność w branży obserwowałem z dużym uznaniem. Cieszę się, że nasz zespół wzmacniają tak doświadczone, otwarte i kreatywne osoby. Przed nami czas wyzwań, który wymaga odważnych decyzji.

Wyniki finansowe firmy Pagen uzyskane w 2019 r. są porównywalne do tych z 2018 r.  Przychody netto ze sprzedaży w ubiegłym wyniosły 61,2 mln zł w porównaniu do 60,5 mln zł w 2018 r. Eksport stanowił niemal 40 proc. sprzedaży.

W sprawozdaniu finansowym zarząd odniósł się do sytuacji pandemicznej na świecie:

Sytuacja wciąż się zmienia i nie można przewidzieć przyszłych skutków. W chwili obecnej nie odnotowano zauważalnego negatywnego wpływu na wielkość sprzedaży oraz dostaw materiałów. Zarząd będzie nadal monitorował sytuację i podejmie wszelkie możliwe kroki w celu złagodzenia negatywnych skutków pandemii.

 

Zobacz również

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor otworzył nowy magazyn i laboratorium

Defor oficjalnie otworzył w połowie stycznia nowy magazyn i nowe laboratorium. Budowa i wyposażenie obiektów trwało 19 miesięcy.

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor zwiększył moce produkcyjne

Paneldoor podliczył, że w 2022 r. firma zwiększyła produkcję o 13 proc. Udało się to m.in. dzięki większym mocom produkcyjnym.

To nie był zły sezon

To nie był zły sezon

Nastroje w branży nie są wcale złe, bo kolejne podwyżki cen uratowały wyniki finansowe. Nawet producenci drzwi drewnianych informują, że w swoich bilansach odnotują na koniec roku jednocyfrowe wzrosty przychodów.

1