Najpopularniejsze newsy 2018

Autor: PG |Data publikacji: 2019-01-05

W naszym serwisie internetowym ForumBranzowe.com od październikowego debiutu do końca roku opublikowaliśmy blisko 200 wpisów o charakterze informacyjnym i 100 publicystycznych. Przedstawiamy najchętniej czytane newsy 2018 roku na naszych łamach.

farba uszczelniająca thermoshieldNajczęściej czytana informacja dotyczyła nowego produktu firmy ThermoShield. Mowa o specjalnej farbie PU Safe, która może zrewolucjonizować montaż okien. Farba uszczelniająca ma zastąpić folie i silikony, uprościć pracę montażysty oraz obniżyć jej koszt. Temat ten wzbudził ogromne zainteresowanie wśród montażystów. Więcej na ten temat…

Drugim najpopularniejszym newsem był ten, w którym informowaliśmy o zmianach personalnych w firmie Eko-Okna oraz skorzystaniu przez tę firmę z ustawy umożliwiającej zwolnienia z CIT. Jako pierwsi w Polsce pisaliśmy w tekście o tym, że Łukasz Kucharczyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu z początkiem grudnia zakończył pracę dla firmy Eko-Okna. Więcej na ten temat…

Na podium uplasował się również news, który jako pierwsi usłyszeli uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Informował o tym, że Polska zakończy 2018 r. na fotelu lidera europejskiego rynku okien, zarówno pod względem wielkość produkcji, jak i wielkość eksportu. W tej samej informacji podaliśmy listę Liderów Rynku Stolarki 2018. Więcej na ten temat…

Kolejny tekst w tym zestawieniu był podsumowaniem wspomnianego powyżej Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, które odbyło się w dniu 18 października 2018. PGE Narodowy gościł wówczas ćwierć tysiąca przedstawicieli branży stolarki, którzy podczas prelekcji, debaty oraz nieformalnych spotkań wymienili się doświadczeniami, opiniami i informacjami dla dalszego, dynamicznego rozwoju całej branży. Informacja została okraszona fotorelacją oraz transmisji, która na żywo była w tym dniu transmitowana na stronie głównej serwis ForumBranzowe.com. Więcej na ten temat…

Piątkę najbardziej poczytnych tematów zamyka smutna informacja z branży, dotycząca śmierci Marcina Macewicza, prezesa firmy Selena. Był on związany zawodowo z Seleną od 1994 r., czyli niemal od początku działalności firmy. Zanim został prezesem, był członkiem zarządu. Na stanowisku wiceprezesa był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Pracował również jako dyrektor finansowy, zajmował się rozwojem produktów, a także organizacją spółek zagranicznych Seleny. Więcej na ten temat…

Zobacz również

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Assa Abloy podsumowała II kwartał bieżącego roku. Firma odnotowała 11 proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast wzrost był 14-proc. porównując półrocza.

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.