Metamorfoza firmy Barański

Red.: |Data publikacji:

Barański będzie miał nowy logotyp. Jest to jednak część zmian w firmie. Polegają one przede wszystkim na uproszczeniu i uporządkowaniu komunikacji marketingowej.

Producent drzwi zdecydował się na duże zmiany wizerunkowe. Jedną z nich jest nowa nazwa firmy, która teraz będzie funkcjonowała po prostu jako Barański Drzwi zamiast obecnie Barański Producent Drzwi. Firma opracowała i niedługo zacznie się posługiwać także nowym logotypem.

Co ważne, nastąpił również podział na segmenty produktów. W firmie uznano, że dzięki prostemu podziałowi na trzy linie produktowe, klientowi łatwiej będzie dokonać wyboru.


Pierwsza linia, to dział wyrobów, które oferowane są w firmie od początku, a dostępne będą teraz pod nazwą Barański Premium. Proponowane są tu drzwi wewnętrzne i zewnętrze drewniane, pokryte drewnianym fornirem i lakierowane. Są to wyroby z tzw. wysokiej półki cenowej i proponowane klientom, którzy cenią wysoką jakość, a zarazem dysponują dużymi funduszami.

Drugi segment nowi nazwę Barański Smart. Firma oferuje w tej grupie drzwi techniczne. Są to więc wszystkie wyroby, które mają cechy potwierdzone certyfikatami, jak odporność na włamanie czy odporność na ogień lub dym. Wyroby z tej linii obecne są na rynku już od roku.

Trzeci segment zaś nosi nazwę Barański Optimo. Pod tą nazwą producent planuje wczesną jesienią wprowadzić na rynek drzwi z tzw. średniej półki cenowej. Będą to drzwi wewnętrzne, wykonane z materiałów drewnopochodnych, pokryte foliami syntetycznymi.

Barański to firma, która się rozwija, dlatego oprócz rozszerzania oferty, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła od początku lipca Agnieszka Tokarska, która zarządza działem sprzedaży. Producent ocenia, że pierwsze półrocze 2019 r., to wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 15-20 proc. Jak się okazuje, w ostatnim czasie nie ma problemów z zamówieniami, a bardziej z możliwościami ich realizacji.

W ostatnim czasie nie tylko firma Barański przeszła zmiany wizerunkowe. Już kilkukrotnie na naszych łamach informowaliśmy o nowej komunikacji marketingowej firm. Zmiany nastąpiły wśród takich firm jak:

Zobacz również

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Grupa Kęty zamieściła na swojej stronie komunikat informujący o zawarciu przedwstępnej warunkowej umowy nabycia udziałów w Selt.

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Podczas trwającego jubileuszu 30-lecia Oknoplastu przedstawiona została nowa identyfikacja wizualna Grupy Oknoplast. Zaprezentowano zostało nowe logo Grupy.

Optymizm w Grupie Sanco

Optymizm w Grupie Sanco

Grupa Sanco zorganizowała w połowie maja doroczne spotkanie dla firm stowarzyszonych. Odbyło się ono w Gdańsku.

1