Metamorfoza firmy Barański

Autor: MR |Data publikacji: 2019-07-09

Barański będzie miał nowy logotyp. Jest to jednak część zmian w firmie. Polegają one przede wszystkim na uproszczeniu i uporządkowaniu komunikacji marketingowej.

Producent drzwi zdecydował się na duże zmiany wizerunkowe. Jedną z nich jest nowa nazwa firmy, która teraz będzie funkcjonowała po prostu jako Barański Drzwi zamiast obecnie Barański Producent Drzwi. Firma opracowała i niedługo zacznie się posługiwać także nowym logotypem.

Co ważne, nastąpił również podział na segmenty produktów. W firmie uznano, że dzięki prostemu podziałowi na trzy linie produktowe, klientowi łatwiej będzie dokonać wyboru.


Pierwsza linia, to dział wyrobów, które oferowane są w firmie od początku, a dostępne będą teraz pod nazwą Barański Premium. Proponowane są tu drzwi wewnętrzne i zewnętrze drewniane, pokryte drewnianym fornirem i lakierowane. Są to wyroby z tzw. wysokiej półki cenowej i proponowane klientom, którzy cenią wysoką jakość, a zarazem dysponują dużymi funduszami.

Drugi segment nowi nazwę Barański Smart. Firma oferuje w tej grupie drzwi techniczne. Są to więc wszystkie wyroby, które mają cechy potwierdzone certyfikatami, jak odporność na włamanie czy odporność na ogień lub dym. Wyroby z tej linii obecne są na rynku już od roku.

Trzeci segment zaś nosi nazwę Barański Optimo. Pod tą nazwą producent planuje wczesną jesienią wprowadzić na rynek drzwi z tzw. średniej półki cenowej. Będą to drzwi wewnętrzne, wykonane z materiałów drewnopochodnych, pokryte foliami syntetycznymi.

Barański to firma, która się rozwija, dlatego oprócz rozszerzania oferty, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła od początku lipca Agnieszka Tokarska, która zarządza działem sprzedaży. Producent ocenia, że pierwsze półrocze 2019 r., to wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 15-20 proc. Jak się okazuje, w ostatnim czasie nie ma problemów z zamówieniami, a bardziej z możliwościami ich realizacji.

W ostatnim czasie nie tylko firma Barański przeszła zmiany wizerunkowe. Już kilkukrotnie na naszych łamach informowaliśmy o nowej komunikacji marketingowej firm. Zmiany nastąpiły wśród takich firm jak:

Zobacz również

Jesteśmy na targach w Las Vegas!

Jesteśmy na targach w Las Vegas!

W dniach 21-23 stycznia 2020 r. odbywają się targi NAHB International Builders' Show w Las Vegas w USA. Na powierzchni niemal 60 tys. mkw. wystawia się tu ponad 1400 firm z całego świata. Wśród nich również polscy reprezentanci z branży stolarki.

Globalny rynek smart home rośnie

Globalny rynek smart home rośnie

Rynek urządzeń smart home rośnie o ok. 9 proc. globalnie. W Polsce zainteresowanie produktami jest obecnie niewielki, ale według ekspertów będzie rosnąć.

Novoferm planuje wzrost sprzedaży w Europie

Novoferm planuje wzrost sprzedaży w Europie

Novoferm Group należy w 100 proc. do Sanwa Group. Spółka podała, że planuje w 2020 r. sprzedaż o wartości 612 mln euro, a zysk 36 mln euro.