WIKĘD przeszedł rebranding

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-13

Wikęd wprowadził duże zmiany wizerunkowe. Firma zmieniła identyfikację wizualną, wprowadziła także do oferty nowe kolekcje produktów.

Wikęd to producent drzwi z Luzina. Firma zdecydowała się zmienić swoją identyfikację wizualną. Od listopada więc posługuje się nowym logotypem. Można go zobaczyć m.in. na stronie internetowej, która również przeszła rebranding. Nowe logo, jak deklarują przedstawiciele firmy, ma prostą, czytelną formę i daje wrażenie, że Wikęd jest przedsiębiorstwem nowoczesnym.

Nowy logotyp mamy po prawej stronie, z lewej jest stary.

Jednocześnie z prezentacją nowego logotypu, firma wprowadziła do oferty autorskie kolekcje drzwi. To aż 39 modeli produktów, które proponowane są w dwóch kolekcjach – Future Inox i Glass Design. Są to drzwi wejściowe, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem, ale także o bardzo dobrych parametrach izolacyjnych.

Drzwi wykonane są z wykorzystaniem piany poliuretanowej, z zastosowaniem metody zalewania. Natomiast ramiak jest drewniany z drewna klejonego warstwowo. Firma oferuje drzwi zewnętrzne, które w najlepszej opcji mogą mieć współczynnik izolacyjności termicznej Ud=0,79 W/m2K.

Zobacz również

Pierwsza Krajowa Wystawa Innowacji – 3-6 X 2019

Pierwsza Krajowa Wystawa Innowacji – 3-6 X 2019

Zakończył się etap organizacyjny I Krajowej Wystawy Innowacji branży stolarki budowlanej. Do udziału w wystawie zgłoszono ponad 20 najbardziej innowacyjnych produktów z kilku segmentów branżowych.

MERCOR wykorzystuje koniunkturę

MERCOR wykorzystuje koniunkturę

Bardzo udanie swój nowy rok obrotowy liczony od 1 kwietnia, rozpoczęła Grupa Mercor, osiągając w I kwartale 6-procentowy wzrost przychodów. W Płocku spółka instaluje swoją nową linię technologiczną płyt mcr Silboard.

Przedsiębiorca otrzyma dotacje na rozwój

Przedsiębiorca otrzyma dotacje na rozwój

Firmy, które planują inwestycje m.in. w nowe produkty mogą skorzystać w dotacji na rozwój. W programach dla przedsiębiorców są dotację do 200 tys.euro.