WIKĘD przeszedł rebranding

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-13

Wikęd wprowadził duże zmiany wizerunkowe. Firma zmieniła identyfikację wizualną, wprowadziła także do oferty nowe kolekcje produktów.

Wikęd to producent drzwi z Luzina. Firma zdecydowała się zmienić swoją identyfikację wizualną. Od listopada więc posługuje się nowym logotypem. Można go zobaczyć m.in. na stronie internetowej, która również przeszła rebranding. Nowe logo, jak deklarują przedstawiciele firmy, ma prostą, czytelną formę i daje wrażenie, że Wikęd jest przedsiębiorstwem nowoczesnym.

Nowy logotyp mamy po prawej stronie, z lewej jest stary.

Jednocześnie z prezentacją nowego logotypu, firma wprowadziła do oferty autorskie kolekcje drzwi. To aż 39 modeli produktów, które proponowane są w dwóch kolekcjach – Future Inox i Glass Design. Są to drzwi wejściowe, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem, ale także o bardzo dobrych parametrach izolacyjnych.

Drzwi wykonane są z wykorzystaniem piany poliuretanowej, z zastosowaniem metody zalewania. Natomiast ramiak jest drewniany z drewna klejonego warstwowo. Firma oferuje drzwi zewnętrzne, które w najlepszej opcji mogą mieć współczynnik izolacyjności termicznej Ud=0,79 W/m2K.

Zobacz również

Oknoplast wypuszcza na rynek Prismatic

Oknoplast wypuszcza na rynek Prismatic

Oknoplast w połowie lipca wypuści na rynek nowe,premierowe okno - Prismatic. Od 17 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowe okno.

Inwido: rosną przychody z e-commerce

Inwido: rosną przychody z e-commerce

Inwido ze Szwecji, właściciel m.in. Sokółki, zanotowało w pierwszych trzech miesiącach wzrost sprzedazy o 4 proc. W kanale e-commerce wzrost był o 33 proc.

Warema kupuje Anwis

Warema kupuje Anwis

Warema podpisała umowę kupna 100 proc. udziałów firmy Anwis z Włocławka. W ciągu najbliższych 6 miesięcy Anwis będzie należał do Waremy.