WIKĘD przeszedł rebranding

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-13

Wikęd wprowadził duże zmiany wizerunkowe. Firma zmieniła identyfikację wizualną, wprowadziła także do oferty nowe kolekcje produktów.

Wikęd to producent drzwi z Luzina. Firma zdecydowała się zmienić swoją identyfikację wizualną. Od listopada więc posługuje się nowym logotypem. Można go zobaczyć m.in. na stronie internetowej, która również przeszła rebranding. Nowe logo, jak deklarują przedstawiciele firmy, ma prostą, czytelną formę i daje wrażenie, że Wikęd jest przedsiębiorstwem nowoczesnym.

Nowy logotyp mamy po prawej stronie, z lewej jest stary.

Jednocześnie z prezentacją nowego logotypu, firma wprowadziła do oferty autorskie kolekcje drzwi. To aż 39 modeli produktów, które proponowane są w dwóch kolekcjach – Future Inox i Glass Design. Są to drzwi wejściowe, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem, ale także o bardzo dobrych parametrach izolacyjnych.

Drzwi wykonane są z wykorzystaniem piany poliuretanowej, z zastosowaniem metody zalewania. Natomiast ramiak jest drewniany z drewna klejonego warstwowo. Firma oferuje drzwi zewnętrzne, które w najlepszej opcji mogą mieć współczynnik izolacyjności termicznej Ud=0,79 W/m2K.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.