AMEX-BĄCZEK: kolejny etap rozwoju

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-08

Amex-Bączek zmienia się pod wieloma względami. Firma buduje właśnie nowoczesny biurowiec, pod koniec grudnia uruchomiła nową stronę internetową, która jest elementem zmiany identyfikacji wizualnej. Producent także odświeżył swoją ofertę i nadał własne nazwy na okna i drzwi.

Amex-Bączek jest producentem stolarki otworowej, który od kilkunastu miesięcy przechodzi duże zmiany. Mają one wielowymiarowy charakter. Przede wszystkim firma przeprowadza stopniowo zmianę portfolio produktów i identyfikacji wizualnej.

W grudniu firma podsumowała zmiany, jakie ostatnio zaszły w firmie.

Pod koniec roku klienci i partnerzy firmy mogli się zapoznać z nową wersją strony internetowej. Na niej pojawił się także nowoczesny logotyp. Różni się od poprzedniego przede wszystkim tym, że obecny jest w stonowanej, szarej kolorystyce, to nazwa firmy z dodatkowym bocznym łukiem oraz rysunkiem okna. W starej wersji kolorowy napis znajdował się na tle… żółtego “jajka”.

Tak wyglądała budowa magazynu w sierpniu 2018 r.

Zmieniona została także oferta produktowa. Amex-Bączek nadał produktom swoje nazwy, choć firma korzysta z tych samych dostawców systemów, co do tej pory. Firma zdecydowała się również na kilka inwestycji w powierzchnię produkcyjno-magazynowo-biurową. Pod koniec roku 2018 r. firma otworzyła nowy magazyn profili i wyrobów gotowych, którego powierzchnia wynosi 750 m2. Magazyn jest obiektem, który powstał po zbudowaniu nowej hali produkcyjnej. Została ona uruchomiona na początku zeszłego roku. W tym roku otwarty zostanie nowy biurowiec w Falknowie, gdzie znajduje się siedziba. Budynek już został postawiony, zostały do przeprowadzenia w nim jeszcze roboty wykończeniowe. 

Krzysztof Bączek, prezes firmy Amex-Bączek (po lewej)

Amex-Bączek to przedsiębiorstwo rodzinne. Właściciel i prezes zarządu, 58-letni Krzysztof Bączek, z wykształcenia jest elektronikiem. Firmę Amex-Bączek założył w 1997 roku i prowadzi ją wspólnie z żoną Heleną. W firmie pracują też dzieci właścicieli: córka Marta oraz syn Karol, który jest dyrektorem ds. produkcji. Krzysztof Bączek nie tylko jest znanym w regionie przedsiębiorcą. Od lat pełni też funkcje społeczne, jest także pasjonatem piłki nożnej. Dziś jest prezesem IV-ligowego GKS-u Wikielec, a przez wiele poprzednich lat angażował się w innych klubach. Krzysztof Bączek został prezesem i jednym z głównych sponsorów GKS-u Wikielec w lipcu 2018 roku, na kilka tygodni przed startem sezonu 2018/19 IV ligi warmińsko-mazurskiej. Jego zespół po rundzie jesiennej zajmuje drugie miejsce w tabeli i nadal walczy o awans do III ligi.

Amex-Bączek wspiera GKS Wikielec.

Przed rozpoczęciem pracy w Wikielcu, prezes Bączek wiele lat sterował innym IV-ligowcem z Warmii i Mazur: Amex-Bączek Unią Susz. Z tym zespołem wywalczył najpierw awans do Klasy okręgowej, a następnie do IV ligi, gdzie drużyna przez kilka sezonów z rzędu zajmowała czołowe miejsca w tabeli. Firma Amex-Bączek była tytularnym sponsorem także Jezioraka Iława (w sezonie 2003/04 oraz jesienią 2004/05) oraz Czarnych Rudzienice.

 

Zobacz również

Bez zmian w rozporządzeniu w sprawie izolacyjności termicznej

Bez zmian w rozporządzeniu w sprawie izolacyjności termicznej

Związek Polskie Okna i drzwi lobbował na rzecz obliczania Uw na podstawie okna referencyjnego. Postulat utknął w Ministerstwie i prawo zostaje bez zmian.

Jak się zapowiada 2020 r. na rynku drzwi?

Jak się zapowiada 2020 r. na rynku drzwi?

Rok 2019 powoli dobiega końca. Jaki był dla branży drzwiowej? Choć jeszcze za wcześniej na podsumowania całego roku, wyniki z trzech pierwszych kwartałów, zarówno na polskim, jak i niemieckim rynku, pozwalają optymistycznie oceniać kolejny sezon.

Cyfrowe innowacje w Fart Produkt

Cyfrowe innowacje w Fart Produkt

Fart Produkt wprowadził nową aplikację do ofertowania i zamawiania rolet zewnętrznych. Jest to narzędzie tylko dla klientów firmy, hurtowych sprzedawców.