GEZE zmienia wizerunek

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-24

Geze zmieniło identyfikację wizualną. Firma ma przede wszystkim nowy logotyp. Jest on tak zaprojektowany, by był bardzo czytelny także w mediach cyfrowych.

Nowe logo firmy Geze

Geze to globalna firma, która właśnie zdecydowała o zmianie identyfikacji wizualnej. Będzie ona także wprowadzona w Polsce. Firma przede wszystkim ma nowy logotyp. To napis Geze w kolorze niebieskim na białym tle. Jest również alternatywna wersja logotypu w odwrotnej kolorystyce. Niewielkim zmianom uległa również wykorzystana w znaku firmowym czcionka. Firma określiła także swoje firmowe kolory. Są to znane z poprzedniej identyfikacji wizualnej marki barwy niebieska oraz żółta.

Poprzednie logo firmy Geze

Nowa identyfikacja ma się charakteryzować prostym, jasnym i przemyślanym wzornictwem. Jest to jednak zmiana ewolucyjna niż rewolucyjna, gdyż służy ona ożywieniu marki, a nie zupełnej zmianie wizerunku. Przypomnijmy, że stary logotyp, to żółty napis firmy na granatowym tle.

Nowe kolory Geze to m.in. żółty i niebieski.

Geze ma również swój oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. Firma zakończyła rok budżetowy 2017/2018 obrotami na poziomie 100 mln zł. Przedsiębiorstwo nie tak dawno, bo w 2016 r. wybudowało w Warszawie przy ul. Marywilskiej nowy biurowiec i magazyn. Kompleks składa się m.in. z centrum szkoleniowego z salami przeznaczonymi do prowadzenia zajęć, powierzchni biurowych i magazynu.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.