Barański będzie miał nowy logotyp. Jest to jednak część zmian w firmie. Polegają one przede wszystkim na uproszczeniu i uporządkowaniu komunikacji marketingowej.
Producent drzwi zdecydował się na duże zmiany wizerunkowe. Jedną z nich jest nowa nazwa firmy, która teraz będzie funkcjonowała po prostu jako Barański Drzwi zamiast obecnie Barański Producent Drzwi. Firma opracowała i niedługo zacznie się posługiwać także nowym logotypem.
Co ważne, nastąpił również podział na segmenty produktów. W firmie uznano, że dzięki prostemu podziałowi na trzy linie produktowe, klientowi łatwiej będzie dokonać wyboru.
Pierwsza linia, to dział wyrobów, które oferowane są w firmie od początku, a dostępne będą teraz pod nazwą Barański Premium. Proponowane są tu drzwi wewnętrzne i zewnętrze drewniane, pokryte drewnianym fornirem i lakierowane. Są to wyroby z tzw. wysokiej półki cenowej i proponowane klientom, którzy cenią wysoką jakość, a zarazem dysponują dużymi funduszami.
Drugi segment nowi nazwę Barański Smart. Firma oferuje w tej grupie drzwi techniczne. Są to więc wszystkie wyroby, które mają cechy potwierdzone certyfikatami, jak odporność na włamanie czy odporność na ogień lub dym. Wyroby z tej linii obecne są na rynku już od roku.
Trzeci segment zaś nosi nazwę Barański Optimo. Pod tą nazwą producent planuje wczesną jesienią wprowadzić na rynek drzwi z tzw. średniej półki cenowej. Będą to drzwi wewnętrzne, wykonane z materiałów drewnopochodnych, pokryte foliami syntetycznymi.
Barański to firma, która się rozwija, dlatego oprócz rozszerzania oferty, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła od początku lipca Agnieszka Tokarska, która zarządza działem sprzedaży. Producent ocenia, że pierwsze półrocze 2019 r., to wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 15-20 proc. Jak się okazuje, w ostatnim czasie nie ma problemów z zamówieniami, a bardziej z możliwościami ich realizacji.
W ostatnim czasie nie tylko firma Barański przeszła zmiany wizerunkowe. Już kilkukrotnie na naszych łamach informowaliśmy o nowej komunikacji marketingowej firm. Zmiany nastąpiły wśród takich firm jak:
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.