Barański będzie miał nowy logotyp. Jest to jednak część zmian w firmie. Polegają one przede wszystkim na uproszczeniu i uporządkowaniu komunikacji marketingowej.
Producent drzwi zdecydował się na duże zmiany wizerunkowe. Jedną z nich jest nowa nazwa firmy, która teraz będzie funkcjonowała po prostu jako Barański Drzwi zamiast obecnie Barański Producent Drzwi. Firma opracowała i niedługo zacznie się posługiwać także nowym logotypem.
Co ważne, nastąpił również podział na segmenty produktów. W firmie uznano, że dzięki prostemu podziałowi na trzy linie produktowe, klientowi łatwiej będzie dokonać wyboru.
Pierwsza linia, to dział wyrobów, które oferowane są w firmie od początku, a dostępne będą teraz pod nazwą Barański Premium. Proponowane są tu drzwi wewnętrzne i zewnętrze drewniane, pokryte drewnianym fornirem i lakierowane. Są to wyroby z tzw. wysokiej półki cenowej i proponowane klientom, którzy cenią wysoką jakość, a zarazem dysponują dużymi funduszami.
Drugi segment nowi nazwę Barański Smart. Firma oferuje w tej grupie drzwi techniczne. Są to więc wszystkie wyroby, które mają cechy potwierdzone certyfikatami, jak odporność na włamanie czy odporność na ogień lub dym. Wyroby z tej linii obecne są na rynku już od roku.
Trzeci segment zaś nosi nazwę Barański Optimo. Pod tą nazwą producent planuje wczesną jesienią wprowadzić na rynek drzwi z tzw. średniej półki cenowej. Będą to drzwi wewnętrzne, wykonane z materiałów drewnopochodnych, pokryte foliami syntetycznymi.
Barański to firma, która się rozwija, dlatego oprócz rozszerzania oferty, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła od początku lipca Agnieszka Tokarska, która zarządza działem sprzedaży. Producent ocenia, że pierwsze półrocze 2019 r., to wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 15-20 proc. Jak się okazuje, w ostatnim czasie nie ma problemów z zamówieniami, a bardziej z możliwościami ich realizacji.
W ostatnim czasie nie tylko firma Barański przeszła zmiany wizerunkowe. Już kilkukrotnie na naszych łamach informowaliśmy o nowej komunikacji marketingowej firm. Zmiany nastąpiły wśród takich firm jak:
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.