Małkowski-Martech zaprasza do teatru

Autor: WK |Data publikacji: 2020-01-12

Firma Małkowski-Martech, czołowy producent bram przeciwpożarowych, promuje się w nowy, oryginalny sposób. Aby porozmawiać o projektowaniu w zgodzie z wymogami prawa, zaprasza architektów do teatrów w największych miastach Polski.

Zdjęcie: Małkowski-Martech

“Brama do Kultury” to cykl spotkań, podczas których eksperci Małkowski-Martech SA dzielą się swoim doświadczeniem z zakresu prawa budowlanego oraz biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Rozmowy z architektami dotyczą przede wszystkim możliwości pogodzenia designu oraz swobody projektowania z wymaganiami prawa budowlanego i bezpieczeństwa pożarowego. Jak wyjaśnia Joanna Sobkowiak – menedżer ds. marketingu, wybór teatrów jako miejsca tych spotkań nie jest przypadkowy, gdyż w swoim portfolio producent z Kórnika ma wiele przeciwpożarowych bram teatralnych. Poza tym obrano formułę, która jest niekonwencjonalna i atrakcyjna dla zaproszonych gości. Terminy tych spotkań nie kolidują z bieżącą pracą biur architektonicznych, a po zakończeniu rozmów uczestnicy mogą obejrzeć przedstawienie teatralne.

Zdjęcie: Małkowski-Martech

Pierwsza, pilotażowa impreza odbyła się w grudniu 2018 roku w warszawskim Teatrze 6 Piętro. We wnętrzach Pałacu Kultury eksperci firmy rozmawiali z przedstawicielami kilkunastu pracowni architektonicznych. Drugie spotkanie zorganizowano w marcu ubiegłego roku w Teatrze Nowym w Poznaniu. Po prezentacjach i dyskusji jego uczestnicy obejrzeli przedstawienie “Prezydentki”.

W maju przedstawiciele spółki Małkowski-Martech spotkali się z architektami i projektantami we Wrocławiu. Prelekcje i rozmowy na temat problemów przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej odbyły się w restauracji Stockholm. Po dyskusji obejrzano wspólnie spektakl “Mistrz i Małgorzata” w teatrze Capitol.

Zdjęcie: Małkowski-Martech

Cykl “Brama do Kultury” spotkał się z pozytywnym przyjęciem biur  projektowych. Jak dotąd w spotkaniach wzięło udział prawie 100 architektów. 

Mamy świadomość jak ważna jest wiedza, która nie ogranicza designu i pomaga zaprojektować idealny budynek. Dlatego tworzymy Bramę do Kultury – mówią przedstawiciele firmy.

W ten sposób producent z Kórnika zachęca do udziału w kolejnych spotkaniach w teatrach. Najbliższe ma odbyć się w Krakowie.

Spółka Małkowski-Martech od stycznia do końca września 2019 r.  miała bardzo dobre wyniki. Sprzedaż wyniosła 32,7 mln zł w porównaniu do 22,1 mln zł z trzech pierwszych kwartałów 2018 r. (pisaliśmy o tym więcej TUTAJ). Wkrótce firma poda wyniki z całego 2019 r. 

Nowy rok rozpoczęła od sukcesu w konkursie o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego „i-Wielkopolska – Innowacyjni dla Wielkopolski”. Dzięki elastycznej bramie kurtynowej Marc-Ok, jej innowacyjnym właściwościom oraz budowie, firma została jednym z czterech laureatów edycji 2019 w kategorii “Przemysł jutra”. Celem konkursu jest promocja przedsiębiorstw tworzących i wdrażających nowatorskie rozwiązania.

Przypomnijmy, że elastyczną bramę Marc-Ok wcześniej, wiosną ubiegłego roku, docenili architekci w konkursie StolArchi, o czym pisaliśmy TUTAJ. Informowaliśmy także TUTAJ o dynamicznie rosnącej sprzedaży tego innowacyjnego wyrobu.

Wśród laureatów konkursu Marszałka Województwa znalazła się również firma Fibar Group S.A. – za system zarządzania inteligentnym domem.

Zobacz również

Novoferm planuje wzrost sprzedaży w Europie

Novoferm planuje wzrost sprzedaży w Europie

Novoferm Group należy w 100 proc. do Sanwa Group. Spółka podała, że planuje w 2020 r. sprzedaż o wartości 612 mln euro, a zysk 36 mln euro.

Noworoczne zmiany w koszalińskim Akancie

Noworoczne zmiany w koszalińskim Akancie

Tomasz Witczak, wieloletni menedżer Semmerlock, zastąpił od nowego roku Pawła Dobrzańskiego na stanowisku dyrektora handlowego firmy Akant z Koszalina.

Dynamiczne wzrosty na rynku fasad

Dynamiczne wzrosty na rynku fasad

Według raportów globalny rynek fasad ma się dynamicznie rozwijać. Dużą rolę odegra modernizacja obiektów oraz rosnąca urbanizacja. Nie bez znaczenia będzie również kładzenie dużego nacisku przez inwestorów na wygląd zewnętrzny budynków.