Małkowski-Martech podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe z sześciu pierwszych miesięcy tego roku. Przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 17,2 mln zł. W zeszłym roku była to wartość 13,1 mln zł.
Producent bram z Kórnika podał wyniki z II kwartału, a jednocześnie firma podsumowała pierwsze półrocze. Firma osiągnęła znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży, dynamika wzrostu w I półroczu wyniosła ponad 30 proc. Wzrósł także zysk netto. Od stycznia do końca czerwca była to kwota 126,8 tys zł, natomiast w roku ubiegłym spółka zanotowała stratę w wysokości 374,3 tys. zł.
Zarząd firmy Małkowski-Martech przyznaje, że zarówno w II kwartale, jak i w całym pierwszym półroczu spółka uzyskała dodatnie wyniki na każdym poziomie zysków i strat. Pozytywnie zapowiada się także druga połowa roku. Firma ocenia, że na podstawie liczby i wartości zamówień, zachowana zostanie wysoka dynamika wzrostu sprzedaży.
Przypomnijmy, że firma notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych, które zostały nagrodzone w wiosennej edycji konkursu o nagrodę architektów – StolARCHI. W związku z tym przedsiębiorstwo chce rozwijać produkcję tego wyrobu i zdecydowało się na rozbudowę zakładu. Zwiększyła się także liczba pracowników. W tym roku do zespołu pracowników w Małkowskim-Martechu dołączyło 16 nowych osób. Pod koniec czerwca w spółce pracowały 134 osoby.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.