Małkowski-Martech ma ponad 30-proc. wzrost sprzedaży

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe z sześciu pierwszych miesięcy tego roku. Przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 17,2 mln zł. W zeszłym roku była to wartość 13,1 mln zł.

Producent bram z Kórnika podał wyniki z II kwartału, a jednocześnie firma podsumowała pierwsze półrocze. Firma osiągnęła znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży, dynamika wzrostu w I półroczu wyniosła ponad 30 proc. Wzrósł także zysk netto. Od stycznia do końca czerwca była to kwota 126,8 tys zł, natomiast w roku ubiegłym spółka zanotowała stratę w wysokości 374,3 tys. zł.

Zarząd firmy Małkowski-Martech przyznaje, że zarówno w II kwartale, jak i w całym pierwszym półroczu spółka uzyskała dodatnie wyniki na każdym poziomie zysków i strat. Pozytywnie zapowiada się także druga połowa roku. Firma ocenia, że na podstawie liczby i wartości zamówień, zachowana zostanie wysoka dynamika wzrostu sprzedaży.

Przypomnijmy, że firma notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych, które zostały nagrodzone w wiosennej edycji konkursu  o nagrodę architektów – StolARCHI. W związku z tym przedsiębiorstwo chce rozwijać produkcję tego wyrobu i zdecydowało się na rozbudowę zakładu. Zwiększyła się także liczba pracowników. W tym roku do zespołu pracowników w Małkowskim-Martechu dołączyło 16 nowych osób. Pod koniec czerwca w spółce pracowały 134 osoby.

Zobacz również

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.