Małkowski-Martech podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe z sześciu pierwszych miesięcy tego roku. Przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 17,2 mln zł. W zeszłym roku była to wartość 13,1 mln zł.
Producent bram z Kórnika podał wyniki z II kwartału, a jednocześnie firma podsumowała pierwsze półrocze. Firma osiągnęła znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży, dynamika wzrostu w I półroczu wyniosła ponad 30 proc. Wzrósł także zysk netto. Od stycznia do końca czerwca była to kwota 126,8 tys zł, natomiast w roku ubiegłym spółka zanotowała stratę w wysokości 374,3 tys. zł.

Zarząd firmy Małkowski-Martech przyznaje, że zarówno w II kwartale, jak i w całym pierwszym półroczu spółka uzyskała dodatnie wyniki na każdym poziomie zysków i strat. Pozytywnie zapowiada się także druga połowa roku. Firma ocenia, że na podstawie liczby i wartości zamówień, zachowana zostanie wysoka dynamika wzrostu sprzedaży.
Przypomnijmy, że firma notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych, które zostały nagrodzone w wiosennej edycji konkursu o nagrodę architektów – StolARCHI. W związku z tym przedsiębiorstwo chce rozwijać produkcję tego wyrobu i zdecydowało się na rozbudowę zakładu. Zwiększyła się także liczba pracowników. W tym roku do zespołu pracowników w Małkowskim-Martechu dołączyło 16 nowych osób. Pod koniec czerwca w spółce pracowały 134 osoby.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


