Małkowski-Martech podał do publicznej wiadomości wyniki finansowe z sześciu pierwszych miesięcy tego roku. Przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 17,2 mln zł. W zeszłym roku była to wartość 13,1 mln zł.
Producent bram z Kórnika podał wyniki z II kwartału, a jednocześnie firma podsumowała pierwsze półrocze. Firma osiągnęła znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży, dynamika wzrostu w I półroczu wyniosła ponad 30 proc. Wzrósł także zysk netto. Od stycznia do końca czerwca była to kwota 126,8 tys zł, natomiast w roku ubiegłym spółka zanotowała stratę w wysokości 374,3 tys. zł.
Zarząd firmy Małkowski-Martech przyznaje, że zarówno w II kwartale, jak i w całym pierwszym półroczu spółka uzyskała dodatnie wyniki na każdym poziomie zysków i strat. Pozytywnie zapowiada się także druga połowa roku. Firma ocenia, że na podstawie liczby i wartości zamówień, zachowana zostanie wysoka dynamika wzrostu sprzedaży.
Przypomnijmy, że firma notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych, które zostały nagrodzone w wiosennej edycji konkursu o nagrodę architektów – StolARCHI. W związku z tym przedsiębiorstwo chce rozwijać produkcję tego wyrobu i zdecydowało się na rozbudowę zakładu. Zwiększyła się także liczba pracowników. W tym roku do zespołu pracowników w Małkowskim-Martechu dołączyło 16 nowych osób. Pod koniec czerwca w spółce pracowały 134 osoby.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".