Udało mi się, dzięki ludziom

Udało mi się, dzięki ludziom

Janusz Majchrzak (rocznik 1953), były prezes zarządu Sokółka Okna i Drzwi (od X 2003 roku), z końcem października przeszedł na zasłużoną emeryturę. W wywiadzie dla Gazety Wyborczej powiedział kilka zdań, które każdy menedżer powinien sobie przeczytać, by u kresu własnej kariery móc powiedzieć podobnie.

Czytaj dalej
Cyfrowe ekspozytory w salonach okiennych?

Cyfrowe ekspozytory w salonach okiennych?

Wkrótce na polskim rynku będą dostępne ekspozytory cyfrowe, które mogą zastąpić fizyczne okna i drzwi. Dla salonów okiennych może to być rewolucja. Dla marketingu tej branży również.

Czytaj dalej
Lider to dobry pracodawca

Lider to dobry pracodawca

Krzysztof Iwański, dyrektor HR w Dovista Polska, dla największego w Polsce producenta stolarki drewnianej odebrał wyróżnienie Dobry Pracodawca 2018 w XI edycji Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności.

Czytaj dalej
Kobieta w męskiej branży

Kobieta w męskiej branży

Katarzyna Łebkowska, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Gerda, udzieliła wywiadu, w którym mówi m.in. o udziale kobiet w branży stolarki, o tym, że kobiety muszą czasem mieć „większą siłę przebicia”.

Czytaj dalej
Pasywne jak aluminium

Pasywne jak aluminium

Okna o ramach z aluminium są znane u nas od dawna. Czy wybierają je także chętnie klienci indywidualni? Jakie mają wobec tych produktów oczekiwania?

Czytaj dalej
Drzwi, które budzą emocje

Drzwi, które budzą emocje

Artur Pęksyk, Porta: Drzwi to swego rodzaju symbol, także w naszych domach. To nie jest zwykły mebel czy kawałek drewna bez znaczenia. Drzwi mogą nas inspirować, dawać nam poczucie piękna i, jak żaden inny element domu, wyrażać nasze emocje.

Czytaj dalej
Profile na niepogodę

Profile na niepogodę

Z pewnością można przyjąć, że dzisiaj okna na profilach o właściwościach energooszczędnych stają się standardem. Wybór jest przy tym bardzo duży.

Czytaj dalej
Somfy w sieci

Somfy w sieci

Na serwisach aukcyjnych i w sklepach internetowych dostępna jest oferta niemal wszystkich marek istniejących na polskim rynku. Czy producentom automatyki opłaca się inwestować we własne sklepy?

Czytaj dalej