Drzwi, które budzą emocje

Drzwi, które budzą emocje

Artur Pęksyk, Porta: Drzwi to swego rodzaju symbol, także w naszych domach. To nie jest zwykły mebel czy kawałek drewna bez znaczenia. Drzwi mogą nas inspirować, dawać nam poczucie piękna i, jak żaden inny element domu, wyrażać nasze emocje.

Czytaj dalej
Profile na niepogodę

Profile na niepogodę

Z pewnością można przyjąć, że dzisiaj okna na profilach o właściwościach energooszczędnych stają się standardem. Wybór jest przy tym bardzo duży.

Czytaj dalej
Somfy w sieci

Somfy w sieci

Na serwisach aukcyjnych i w sklepach internetowych dostępna jest oferta niemal wszystkich marek istniejących na polskim rynku. Czy producentom automatyki opłaca się inwestować we własne sklepy?

Czytaj dalej
Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Andrzej Nawrocki, prezes zarządu przedsiębiorstwa HELLA Techniki Osłonowe, które we wrześniu obchodziło swoje 25-lecie w Polsce, udzielił wywiadu Gazecie Wrocławskiej. Wspomina w nim początki branży roletowej w Polsce.

Czytaj dalej
Napędy do bram – historia krótka, ale długa

Napędy do bram – historia krótka, ale długa

Wykorzystywanie napędów elektrycznych do bram oraz komunikacji radiowej do sterowania na skalę masową rozpoczęło się dopiero w latach sześćdziesiątych XX wieku.

Czytaj dalej
Koniec epoki strategii CCC?

Koniec epoki strategii CCC?

Paweł Kicun zarządzający łomżyńskim Domelem spotkał się z nami w swoim biurze w Łomży opowiadając o firmie, o jej inwestycjach, o dylematach z kadrą pracowników. W ocenie pana Pawła, choć on sam jest niewiele przecież starszy, to pokolenie wychowane na smartfonach i komputerach jest „jakieś inne”..

Czytaj dalej
MultiPublikacjaAutomatyzacja w aluminium

Automatyzacja w aluminium

Produkcja konstrukcji aluminiowych zdecydowanie zmierza ku automatyzacji. Nowoczesne maszyny sterowane cyfrowo zastępują człowieka, pracują szybciej i wykonują coraz więcej zadań.

Czytaj dalej
Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Czytaj dalej