Edukacja sprzedawców jest kluczowa dla branży
Grzegorza Federowicza, dyrektora handlowego Deceuninck w Polsce, który ma wieloletnie doświadczenie w branży ociepleniowej, zapytaliśmy, jakie widzi różnice w naszych branżach, co można by tu zmienić?
Czytaj dalejAluprof pracodawcą Rzeczpospolitej
Tomasz Grela, prezes Aluprofu powiedział przy okazji wyróżnienia tej firmy, że chciałby, aby marka Aluprof stała się synonimem dobrego pracodawcy. Na liście Rzeczpospolitej znalazła się na wysokim, 32. miejscu.
Czytaj dalejGealan chce wyznaczać trendy
Błażej Czajka objął w styczniu nowo utworzone w Gealanie stanowisko dyrektora sprzedaży. Zadaniem nowego menedżera jest wprowadzenie nowej koncepcji sprzedaży.
Czytaj dalejMinister Soboń zaprasza do dyskusji
Artur Soboń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, weźmie udział w Forum Build 4 Future, które rozpocznie się 11 lutego w przeddzień otwarcia targów Budma w Poznaniu.
Czytaj dalejDilerzy coraz mniej samodzielni?
Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.
Czytaj dalejHamulec kadrowy
Marek Sprengel, szef i współwłaściciel firmy Awilux z Leszna, przesłał nam wypowiedź, w której ocenia miniony sezon i snuje prognozy na przyszłe lata. Zwraca uwagę na konsekwencje braków kadrowych.
Czytaj dalejJak to ze szkłem Pilkingtona było…
Ryszard Jania, prezes zarządu Pilkington Automotive Poland, udzielił wywiadu, w którym opowiedział o historii i dniu dzisiejszym marki Pilkington w Polsce.
Czytaj dalejBudować humanizm biznesu
Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy WIŚNIOWSKI, wypowiada się na temat zagrożeń, jakie pracy ludzkiej czyni automatyzacja produkcji. Przypomniał, że za każdym biznesem, choćby najbardziej zautomatyzowanym stoi człowiek.
Czytaj dalej