AIB stawia na nowoczesność
Tylko u nas rozmowa z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB o zmianie logotypu, otwarciem nowej fabryki i utworzeniu nowej marki AIB+. Prezes AIB opowiedział także o aktualnych wyzwaniach, z jakimi mierzy się przedsiębiorstwo.
Czytaj dalejKryzysy to także szanse
Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu w którym ujawnił, że ubiegłoroczne przychody Grupy przekroczyły miliard złotych. Pomimo pandemicznego kryzysu spółka poprawiła znacząco swoje parametry finansowe.
Czytaj dalejKonsolidacja stolarki otworowej w Europie i jej potencjalne skutki
Postęp technologiczny i szeroka dostępność know-how powodują, że coraz mniej istotne jest to, kto wyprodukuje najtaniej, a znaczenie ma, kto dysponuje większością marży handlowej.
Czytaj dalejCzwarta fala COVID raczej pewna
Minister zdrowia potwierdził, że wystąpienie czwartej fali pandemii COVID-19 jest raczej przesądzone. Lockdown jeśli nastąpi, to raczej tylko regionalnie, a problemy dotyczyć mogą obsady linii produkcyjnych.
Czytaj dalejNie ma ludzi do pracy
Marek Gebauer będzie gościem sierpniowego wydania naszego miesięcznika. W rozmowie o rynku, o dylematach firm stolarskich i kłopotach z materiałami zwrócił uwagę na wspólny dla wszystkich chyba producentów stolarki, problem z wykwalifikowanymi pracownikami.
Czytaj dalejPetycje vs. wolny rynek
Niedopasowanie popytu i podaży nie będzie trwało wiecznie. Jak tylko dostawcy z różnych branż zaczną działać wspólnie, to te niedobory znikną, a wraz z nimi inflacja. To się teraz dzieje na rynku drewna i zdarzy się później w innych miejscach.
Czytaj dalejUSA to nasz najważniejszy rynek
Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com, przygotował dla naszych czytelników specjalne nagranie wideo, w którym podsumowuje I półrocze 2021 roku. Opowiada w nim o najważniejszych wydarzeniach z pierwszych sześciu miesięcy tego roku oraz dzieli się informacjami o wynikach sprzedaży.
Czytaj dalejWyprzedzać trendy
Mateusz Kłosek, właściciel i prezes zarządu Eko-Okien udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, gdzie mówi o swoim postrzeganiu rynku, o wartościach w biznesie, ale też o planach rozwojowych spółki.
Czytaj dalej