Stabilniej na rynku surowców
Informacje z rynku surowców (także PCW) skłaniają do myślenia o stabilizowaniu się sytuacji. Nie znaczy to, że ceny wrócą do poziomu z roku 2020, ale choć wciąż wysokie pozostaną jednak bardziej stabilne, bardziej przewidywalne.
Czytaj dalejChcemy Ci pomóc, zapraszam…
Mateusz Kłosek, prezes Eko-Okna, zaprasza osobiście do korzystania z propozycji fundacji „Nasze Dzieci”. W szczerej rozmowie mówi o tym jak sam wyszedł z uzależnień, jak uratował swoje małżeństwo, które przechodziło w pewnym momencie duży kryzys.
Czytaj dalejPrzygotować się na cięższe czasy
Mariusz Ziemecki, prezes zarządu D+H Polska, opowiedział nam o wynikach jego firmy w tym sezonie o raz o tym, jak ważne jest w obecnej sytuacji posiadanie dużych zapasów magazynowych.
Czytaj dalejPostawiliśmy na jakość
Marek Sprengel, współwłaściciel Awiluxu, udzielił nam wraz ze swoim wspólnikiem wywiadu, w którym panowie opowiadają o problemach jakie dzisiaj dotykają ich przedsiębiorstwo. Także dla nich sytuacja gospodarcza jest wielce niepewna, a to wymusza na nich wiele niekonwencjonalnych działań.
Czytaj dalejDuch koleżeńskiej odpowiedzialności
Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast, wypowiedział się ostatnio na temat swojej polityki odpowiedzialności społecznej tzw. CSR, którą najkrócej definiuje jako biznes z ludzką twarzą. „Wartości obowiązujące czy też raczej uznawane w danej organizacji zależą przede wszystkim od ludzi, którzy nią kierują” – mówi w wywiadzie.
Czytaj dalejPoszukiwanie alternatyw
Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska w rozmowie z nami opowiada o wynikach spółki w sezonie 2021, poszukiwaniu alternatywnych materiałów w okresie problemów surowcowych oraz o planach na rok 2022.
Czytaj dalejPrzejściowe opamiętanie czy globalny reset?
Dr Zbigniew Mendel odpowiada na pytanie czy zbliżająca się recesja i wyhamowanie na wielu rynkach jest chwilowym załamaniem czy trwałym trendem, który doprowadzi do resetu w wielu gałęziach gospodarki.
Czytaj dalejOdnowiona filozofia przekazu
Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie Wiśniowski, mówi o odnowionej filozofii przekazu firmy, że to reakcja na transformację digitalową, która w obliczu pandemii nabrała zdecydowanie większego znaczenia.
Czytaj dalej