Pierwszego dnia maja świętowaliśmy dwadzieścia lat obecności Polski w Unii Europejskiej. Z tej okazji Telewizja Polska wyemitowała specjalny program, w którym głos zabrał przedstawiciel firmy Drutex.

Dwadzieścia lat obecności Polski w Unii Europejskiej to dobry czas, by spojrzeć, jak zmieniła się rzeczywistość wokół nas. Warto podsumować, ile (i czy) zyskaliśmy na obecności we wspólnocie. Według gościa programu, ogromnym plusem i szansą dla polskiego przemysłu było otwarcie granic. Pozwoliło to rozwinąć się wielu gałęziom naszej gospodarki, w tym również stolarce.
W programie mogliśmy zobaczyć hale oraz procesy produkcyjne pomorskiego producenta stolarki, jakim jest Drutex.
„Myślę, że dzisiaj dalej bylibyśmy firmą o znaczeniu lokalnym, być może regionalnym. Skoro 15 proc. produktów zostaje w kraju, a 85 proc. trafia na eksport to pokazuje tendencje i możliwości otwarcia wspólnego europejskiego rynku” – powiedział Adam Leik, dyrektor zarządzający Drutex.
Zdaniem przedstawiciela pomorskiego producenta stolarki, ktoś, kto wypowiada głośno chęć wyjścia z UE nie ma pojęcia o gospodarce i prowadzeniu biznesu. Ponadto w materiale emitowanym w TVP1 mogliśmy zobaczyć hale oraz procesy produkcyjne pomorskiego producenta stolarki, jakim jest Drutex. Zobacz nasz tekst o pewnym wyhamowaniu polskiego eksportu stolarki do UE przed pandemią https://forumbranzowe.com/eksport-okien-i-drzwi-rosl-25-krotnie-wolniej-w-2019-r/
1 maja w dwudziestą rocznicę obecności Polski w Unii Europejskiej na naszym portalu ukazał się artykuł z liczbowym podsumowaniem dwóch dekad we wspólnocie. Szerzej omawiamy ten temat w majowym numerze „Forum Branżowego”, które dostępne będzie połowie miesiąca.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
„Myślę, że dzisiaj dalej bylibyśmy firmą o znaczeniu lokalnym, być może regionalnym. Skoro 15 proc. produktów zostaje w kraju, a 85 proc. trafia na eksport to pokazuje tendencje i możliwości otwarcia wspólnego europejskiego rynku” – powiedział Adam Leik, dyrektor zarządzający Drutex.

